Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom was er zoveel boe-geroep op Norris? Ik volg alles naast de races niet zo dus heb misschien iets gemist?
Bizar inderdaad, dag en nacht verschil van de koele kikker van in het begin. Al moet ik wel zeggen dat hij tijdens deze race daar veel flarden van liet zien.Piastri helemaal weggezakt de laatste races, zo raar. Verstappen & Red Bull ook niet top hoor hier.
Gisteren naar the paddock aan het luisteren en het was met Jos Claes.sinds ze zijn chassis vervangen hebben is er iets mis met zijn vorm.
Ze hebben de auto al volledig nagekeken en niets gevonden.
Tof detail, Vandoorne heeft hetzelfde meegemaakt ooit bij hun, 6 wedstrijden moeten zagen tot ze het chassis vervangen hebben en hij vond direct meer vertrouwen.
Zelfde engineer trouwens
Ik ben van vooroordeel dat Brown liefst Lando ziet kampioen worden. En aangezien ze al lang de constructeurskampioenschap binnen hebben is dit een godsgeschenk in zekere zin.sinds ze zijn chassis vervangen hebben is er iets mis met zijn vorm.
Ze hebben de auto al volledig nagekeken en niets gevonden.
Tof detail, Vandoorne heeft hetzelfde meegemaakt ooit bij hun, 6 wedstrijden moeten zagen tot ze het chassis vervangen hebben en hij vond direct meer vertrouwen.
Zelfde engineer trouwens
Volgens mij heeft Piastri dat oude chassis zelf kapot gereden in Baku?, en waarom ze hem dan niet terug het oude geven.
Bijvoorbeeld zijn teammaat die hem van de baan tikt met een agressieve move wanneer hen werd opgedragen absoluut niet tegen elkaar aan te schuren. En zoals ik al zei, stress die hem nu toch te veel wordt waardoor hij fouten maakt zoals vorige week. Te nerveus.Welke dosis ongeluk heeft Piastri dan gehad? Al die zijn verloren punten in de laatste races zijn gewoon door driver errors/tekortkomingen van hemzelf.
Hij kan enkel zijn eigen iets verwijten.

Ale Norris make it happen.nu elkaar niet uit tikken in T1.
Hopelijk regen morgen.