FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ben ik nog eens met dezelfde vraag. Maar nu ga ik er echt werk van maken. Aangezien mijn vader weer een jaartje ouder wordt. Voor samen met hem te gaan.
Voor spa francorchamps F1 wat kunnen jullie mij aanraden? Prijskaartje maakt niet zoveel meer uit. Wel enkel zondag eingelijk.
Silver 5 zou dat de moeite zijn? Alvast bedankt.
Ik kan alleen maar spreken over gold - start finish.
Ik ben 2x naar de F1 race geweest en het hele weekend telkens. Wij hadden voor Gold gekozen om ook voor / tijdens / na de race de PITs, starting grid en het podium te zien. Dat vonden we alvast de moeite. Race zelf moet je je voorbereiden dat je een radio / F1TV meeneemt, want je ziet ze gewoon 46x voorbij komen, en je hebt weinig commentaar (vroeger toch voor corona, misschien is het al beter tegenwoordig).

Tussendoor ben je uiteraard ook vrij om gewoon heel bronze af te lopen. Ik neem aan dat dat met Silver ook het geval zal zijn.

Ik kan alleen maar spreken over gold - start finish.
Ik ben 2x naar de F1 race geweest en het hele weekend telkens. Wij hadden voor Gold gekozen om ook voor / tijdens / na de race de PITs, starting grid en het podium te zien. Dat vonden we alvast de moeite. Race zelf moet je je voorbereiden dat je een radio / F1TV meeneemt, want je ziet ze gewoon 46x voorbij komen, en je hebt weinig commentaar (vroeger toch voor corona, misschien is het al beter tegenwoordig).

Tussendoor ben je uiteraard ook vrij om gewoon heel bronze af te lopen. Ik neem aan dat dat met Silver ook het geval zal zijn.
Heel erg bedankt :support:

Verstappen gaat wel moeten oppassen dat Russell hem niet van de baan rijdt in T1, George heeft niets te verliezen qua WK-stand.

Piastri nog redelijk op P3, maar Norris toch ook weer matig.

Ferrari loopt toch ook achter de feiten met P6/P7. Wel blij dat Hamilton geen straf heeft gekregen voor het rode vlag incident in FP3, anders was zijn race weeral voorbij nog voor die begonnen was.

De regels voor Norris zijn weer anders, beukt zich een weg naar voren en raakt dacht ik 2 wagens maar geen straf na onderzoek 🤔

Teammaat moet u voorbij laten voor een slechte pitstop maar als de andere op 2 man beukt waardoor zijn teamgenoot bijna in de muur vlamt en hem hierdoor voorbij steekt, is alles oké. :rofl:

Shit Norris, bijna Piastri in de muur gebeukt, en dan ook nog Verstappen geraakt.
Ik hoop dat dit het moment is dat Piastri enkel nog aan zichzelf denkt ipv aan het “team”.

Norris raakt Verstappen, slipt even en raakt Piastri wiel aan wiel. Niet veel aan bij een racestart imo.

Men moet minder klagen tijdens races en bestraffingen aan de stewards overlaten. Ook dat intern positie swappen voor zaken als 'slechte pitstop' etc moet men maar niet doen.

De regels moeten vooral voor iedereen gelijk zijn, dat is momenteel niet.
Hoezo ook mag McLaren die voorvleugel van Norris eraan laten met die losse flap?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan