FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat hij eerder bedoelt op de manier waarop. Bij Russell hebt ge altijd het gevoel alsof ge een 10-jarig kind hoort klikken.

Russel heeft een tikkeltje onsympathieke uitstraling. Ergens een post gelezen dat Russell de uitstraling heeft van iemand die zou zeggen tegen anderen: "My father will hear of this!"

Nochtans, die is van relatief bescheiden afkomst (vergeleken met zijn collega's tenminste.).

Ik denk dat hij ook een beetje eruit gepikt wordt door de redactie. Als je de samenvattingen bekijkt van de vrije trainingen, zit iedereen direct te zagen op een ander.

Tsunoda vloekt lijk geen ander maar gezien die nu altijd achteraan rijdt, horen we geen radioberichten van hem :p.

Laatst bewerkt:
Tsunoda vloekt lijk geen ander maar gezien die nu altijd achteraan rijdt, horen we geen radioberichten van hem :p.
Ha, nu je het zegt... Volgens mij hebben ze die bewust monddood gemaakt dan. Vroeger hoorde je die vaak, en ik vond dat amusant, nu besef ik dat ik dat mis 🥲

Ze klagen allemaal wel natuurlijk, Albon kan daar inderdaad ook wel iets van, maar Verstappen bijvoorbeeld, die merkt iets op en die meldt dat aan GP, gewoon als een feit.

Bij Russell lijkt het alsof het de klikspaan van de klas is die op een goed bladje bij de meester wil staan.

Ik moet wel zeggen dat ik een beetje biased ben, want moest het ipv Leclerc Verstappen geweest zijn, en Hamilton ipv Russell had ik die actie zeker erover gevonden.

Ze klagen allemaal wel natuurlijk, Albon kan daar inderdaad ook wel iets van, maar Verstappen bijvoorbeeld, die merkt iets op en die meldt dat aan GP, gewoon als een feit.

Bij Russell lijkt het alsof het de klikspaan van de klas is die op een goed bladje bij de meester wil staan.

Ik moet wel zeggen dat ik een beetje biased ben, want moest het ipv Leclerc Verstappen geweest zijn, en Hamilton ipv Russell had ik die actie zeker erover gevonden.
Echt niet haha, hij kan ook een pakske zagen en vloeken hoor net zoals al de rest. Misschien de laatste races minder en minder fel, waarschijnlijk omdat hij niet meedoet voor de overwinning.

Ik denk dat het grote verschil met Russel is dat hij sowieso al wat posh klinkt en alles er iets bekakter uit komt, ook omdat hij er dikwijls "that's a penalty, that should be x that should be y' bij zegt, alsof hij t FIA wetboek op zijn schoot liggen heeft.

Verder storen die radiomessages mij niet (meer), het is gewoon deel van de sport. Vroeger vond ik Vettel ENORM irritant in z'n berichten.. Maar snap nu ook wel dat het nu eenmaal niet makkelijk altijd rustig en doordacht communiceren is als ge aan 300 tsjeest met een lijf vol adrenaline, zeker als er dan nog ene u van track komt duwen ofzo.

Wat zou er spelen bij Ferrari wat betreft Hamilton?
In De Paddock podcast was Jos Claes te gast, en die zei dat Hamilton regelmatig na GP's met de Mercedes kliek terugvliegt. Dat zou men bij Ferrari niet appreciëren. Ergens wel te begrijpen. Volgens hem gingen er in de Mercedes periode op het einde ook al geruchten dat Hamilton niet meer zo scherp reed als weleer.
Het feit dat Lewis zelf aangaf dat er vanalles in de achtergrond speelt... raar. Het is toch wel een heel ander gevoel dan hoe het begonnen was voor hem bij Ferrari, dat zag er veelbelovend uit.

Wat zou er spelen bij Ferrari wat betreft Hamilton?
In De Paddock podcast was Jos Claes te gast, en die zei dat Hamilton regelmatig na GP's met de Mercedes kliek terugvliegt. Dat zou men bij Ferrari niet appreciëren. Ergens wel te begrijpen. Volgens hem gingen er in de Mercedes periode op het einde ook al geruchten dat Hamilton niet meer zo scherp reed als weleer.
Het feit dat Lewis zelf aangaf dat er vanalles in de achtergrond speelt... raar. Het is toch wel een heel ander gevoel dan hoe het begonnen was voor hem bij Ferrari, dat zag er veelbelovend uit.

Ferrari management :p. Volgens mij luisteren die gewoon niet naar hun rijders de helft van hun tijd. Dat zal een compleet verschil zijn met wat Hamilton gewend is.

We kregen vandaag al een voorproefje op Aston Martin 2026 denk ik, wat een sprong. Benieuwd of ze dat het hele weekend kunnen waarmaken. Alonso kan terug lachen alvast.

idd officieel nu

Veel ervaring. kan nuttig zijn voor een nieuw team.
Hopelijk kunnen ze mee, want echt veel over de ontwikkeling hebben we nog niet gehoord.
Daar heb ik weinig hoop op, het team gaat gerund worden vanuit meerdere locaties, dat is al een recept voor chaos, zeker met die nieuwe reglementen. Chassisbouw door Cadillac en TWG Motorsports, beide met geen F1 ervaring volgens mij. Motoren initieel van Ferrari.

Wat een save van Verstappen, niet normaal! Norris verliest hier de race denk ik.

Edit: had gedacht dat die langer achter Verstappen zou blijven, dat verschil tussen McLaren en de rest is gigantisch.

Laatst bewerkt:
De regen gaat Verstappen hier wel wat helpen denk ik. Bij droog gaat het moeilijk zijn Norris tot het einde voor te blijven wsl.

Edit: lol, 't is al gebeurd..

Mooie inhaalactie buitenom van Norris. Maar Piastri gaat 'm zonder regen gewoon weer winnen.
Hamilton... ik zie Damon Hill in 1999 terug voor mij, wat een drama.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan