FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hulkenberg doet het de laatste races geweldig, sinds de komst van Wheatley zijn de wagen en de pitstops er ook op vooruit gaan.

Laten de laatste tijd toch mooiere dingen zien dan bijvoorbeeld Williams. Zou Sainz al spijt hebben dat hij niet op de Audi-trein is gesprongen?

Laten de laatste tijd toch mooiere dingen zien dan bijvoorbeeld Williams. Zou Sainz al spijt hebben dat hij niet op de Audi-trein is gesprongen?
Williams nu ook wel een aantal keer pech gehad. Maar Sauber inderdaad wel een mooie evolutie sinds de recente upgrades.

Prachtige race.
Stroll in de regen, niet normaal.

Max wat een control meerdere keren.
Ook dat die niet spint. Indrukwekkend.

Hulk zalig. Heel de podium ceremonie blijven kijken.

Straf Piastri volledig terecht. Straf van Max maar races terug was véél te licht. Dus daarmee vergelijken heeft niet veel nut.

Straf van Max maar races terug was véél te licht.
Dit dus eigenlijk he. Schumacher was daarvoor uit het kampioenschap geschrapt. Max heeft 2 weken vragen moeten beantwoorden over hoe close hij bij een ban was.

Vlaamse steward vandaag, trouwens

NICO HUUUUUUUUUULKENBERG !! Dat we dit nog mochten mee maken ! Nooit gedacht dat deze dag nog ging komen.

Echt zalige race gezien. Een beetje nattigheid her en der maakt een direct een pak beter een aantrekkelijker om naar te kijken.
Zeldzame grote fout van Max gezien ook, en da voor de rainmaster. Zegt misschien veel over hoe lastig de omstandigheden waren maar die gelden voor alle rijders dus geen excuus.

De beelden van uit de wagen van Max in de outlap als hij langs Nico rijdt zijn wel leuk om te zien.

Idem voor zijn interview voor Nederlandse TV.

Oprecht kei blij met Nico zijn podium.

Zeldzame grote fout van Max gezien ook, en da voor de rainmaster. Zegt misschien veel over hoe lastig de omstandigheden waren maar die gelden voor alle rijders dus geen excuus.

Combo van frustratie (na de remactie van Piastri) en low downforce afstelling?

Combo van frustratie (na de remactie van Piastri) en low downforce afstelling?
Ik vind het eerlijk gezegd verdacht dat Verstappen zo weinig gefrustreerd is. Veel geklaag over de auto dat wel maar de incidenten van de afgelopen weken met Antonelli en nu Piastri waren vrij relaxed. Daar broeit toch iets? Die is einde van het seizoen weg, volgens mij is de deal al rond :p

En ja Silverstone met zo een agressieve low downforce droogweer afstelling. Zelfs voor een droge race is dat gekkenwerk, laat staan als het regent :laugh: Op Silverstone heb je gewoon vleugel nodig.

Maar de echte ster was gisteren toch onze Niko Hulkenberg :love: Ik heb het altijd wel jammer gevonden dat die nooit is opgepikt geweest door een topteam. Was zeker zo goed als zijn teamgenoten (Sainz, Ricciardo, Perez) destijds. Vooral Force India tijdperk weet ik nog goed naast Perez. Die waren allebei toen super.

Sainz heeft de verkeerde keuze gemaakt, ik had altijd voor een fabrieksteam gekozen.

Durf je dat te zeggen met Alpine op de grid? :p

Je kan ook de logica omdraaien.
Waarom investeert Sauber in upgrades in de laatste jaar van de technische regulaties terwijl ze al een toekomst hebben met Audi?
Werken ze minder aan volgend jaar? Moet er nog veel "organisationeel" geregeld worden volgend jaar waardoor men nog niet voluit kon beginnen aan volgend jaar? Proberen de huidige werknemers hun contract te behouden voor volgend jaar door nu upgrades uit te voeren én degelijke resultaten te halen wanneer de rest niet voluit meer gaat voor 2025?

Ik vind hoe dat Audi zich bezig hield met Sauber de laatste tijd nogal "onzeker" overkomen. (Zeker in de periode dat Sainz op de markt kwam.)

Ik vind het eerlijk gezegd verdacht dat Verstappen zo weinig gefrustreerd is. Veel geklaag over de auto dat wel maar de incidenten van de afgelopen weken met Antonelli en nu Piastri waren vrij relaxed. Daar broeit toch iets? Die is einde van het seizoen weg, volgens mij is de deal al rond :p
.
ja, ik had nu ook niet de indruk dat die daar enorm gefrustreerd over was. beetje verschoten, dat wel, maar om daar nu een bocht verder door te gaan spinnen? nah.

ja, ik had nu ook niet de indruk dat die daar enorm gefrustreerd over was. beetje verschoten, dat wel, maar om daar nu een bocht verder door te gaan spinnen? nah.

Hij zei zelf nadien ook dat de spin daar totaal los van stond, en kwam door koude banden + low downforce afstelling (Horner stak het natuurlijk wel op Piastri).

Ik hoorde tijdens de race dat zijn fameuze exit-clausule eind deze maand actief zou kunnen worden. Misschien dat hij daarom zo gelaten reageert op zowel het Antonelli als het Piastri incident?

dat zou dan samen vallen met de summer break die Toto al aangehaald heeft dat hij zijn rijdersduo voor volgend jaar zal kunnen bevestigen

Sainz heeft de verkeerde keuze gemaakt, ik had altijd voor een fabrieksteam gekozen.
Lijkt me eerder dat Williams een totaal verkeerde keuze maakte met Sainz. Junior kost bergen geld maar wordt steevast door zijn team mate geklopt.
Een dergelijke captain Slow engageren, had zeker en vast ook veel goedkoper gekund.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan