Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Engineer: Sainz 1.4 sec achterPrecies gemist wat m zei over sainz?
Haha, tjah, dieje zal zn overstap toch al dik beklagen denk ik tochEngineer: Sainz 1.4 sec achter
Lewis: moet ik die ook voorbij laten?

Lando verliest hier gewoon omdat hij de mindere rijder is van de persoon voor hem (en duidelijk de mindere van Verstappen).Lando verliest hier door het T1 incident met Verstappen. ge kunt daar veel over zeggen, maar 't is gewoon jammer dat deze sport verwaterd is naar "we rijden elkaar van de baan, en dan kijken we hoe ver we naast elkaar lagen"
maar ik denk wel dat Max daar vooral door het uitbreken van zijn wagen (en dus eerder onbewust) Lando van de baan dwong.
Lando verliest hier gewoon omdat hij de mindere rijder is van de persoon voor hem (en duidelijk de mindere van Verstappen).
Met zo een raket zo moeten vechten om ervoor te geraken is gewoon beschamend.
De mclaren was vandaag zo dominant als de Redbull in zijn beste race, het enige verschil is dat Max dan wel won met 50 seconden voorsprong
hij heeft minder rondes nodig gehad om voorbij Max te gaan dan Piastri (eens hij erachter zat).Met zo een raket zo moeten vechten om ervoor te geraken is gewoon beschamend. (tussen toppiloten hé, t blijft een heel goede snelle rijder)
mja, ge moét geen 50s voorsprong hebben aan de finish. Max reed in zijn dominante jaren ook regelmatig voor de lol een fastest lap, tégen de instructies van zijn team in. gewoon, om het verschil duidelijk te maken.De mclaren was vandaag zo dominant als de Redbull in zijn beste race, het enige verschil is dat Max dan wel won met 50 seconden voorsprong

Verstappen heeft toch massa's tijd verloren in die duels? Ik snap de redenering welHoe kunt ge nu legit na deze race zeggen dat Max op pure pace P2 had moeten eindigen![]()
Verstappen heeft toch massa's tijd verloren in die duels? Ik snap de redenering wel