FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice!!!! Gz Lando. Spijtig van Piastri wel.
Blij dat ik de eerste race heb kunnen volgen. Not bad, met dank aan de regen op het einde :p

Leuke 1ste race, uiteraard wel dankzij de regen. Bij droog weer zou er wellicht geen maat hebben gestaan op de McLarens.

Interessante race door het weer.

Zonder regen was dit gewoon een saaie 1/2 voor McLaren.

Ferrari natuurlijk weer een van de slechtste strategieën…

Wat een rampstart voor de fantasy spellen: Hadjar, Sainz, Alonso, Piastri. Bijna lachwekkend slecht begin. Tsunoda slechte strategie zeker?

McLaren is wel by far de snelste wagen.
Dat was altijd gewoon 1-2 met 30 sec voorsprong op Verstappen. Zzzzzz

McLaren toch ook echt een triestig team zuh. 1e race van het seizoen, 30 rondes ver, met voorsprong de snelste wagen, P2 is duidelijk sneller dan P1 en rijdt voor eigen publiek, kan eerste Australiër ooit worden die een home race wint en krijgt team orders.
Proficiat met uw contractverlenging:baard:

Me and Oscar drove very very well yesterday. I'm not saying others didn't, but they shouldn't be as far off as they were. I think we do by a little margin have the best car, i'm not denying that, but not everything is about the car. Today was a deserved win.

Dude:baard:

McLaren zeer dominant, minstens een halve seconde sneller dan het tweede team. Dit was enkel spannend door Verstappen's skill in mixed conditions. Maar ook hij ging even in de fout, net als bijna alle rijders. Zeer lastige omstandigheden, knappe openingsrace.
Bijzonder matige race van Ferrari.

Net uitgesteld gekeken. Dit kon tellen als opener!
Verdiende win voor Norris, beetje chance bij dat foutje, maar voor de rest proper afgewerkt.
Dikke pech voor Piastri (of geluk dat hij daar toch nog uit het gras geraakt). Die team order was wat overdreven imo, heb als team toch ff vertrouwen in Norris om het zelf af te houden.

Antonelli indrukwekkend clean in extreem moeilijke omstandigheden. kunnen we van de andere Rookies niet zeggen.

Nog 2 jammere gevallen: Yuki en Sainz

Fantastische start van mijn F1 Fantasy team..😭
Untitled.png

Maar de mooie race maakt veel goed. Ben benieuwd wat Lawson nog kan brengen.. rijdt waarschijnlijk met een wagen die volledig afgestemd is op Max. Doe het dan maar..

McLaren toch ook echt een triestig team zuh. 1e race van het seizoen, 30 rondes ver, met voorsprong de snelste wagen, P2 is duidelijk sneller dan P1 en rijdt voor eigen publiek, kan eerste Australiër ooit worden die een home race wint en krijgt team orders.
Proficiat met uw contractverlenging:baard:
dat order heeft welgeteld 2 rondes stand gehouden. terwijl ze door traffic gingen in transit-conditions.
Ze hadden gewoon de pech dat een halve ronde nadat het opgeheven werd, Alonso zijn Aston in de muur plantte.

wel opvallend dat Norris in dat moment dat ze alletwee van de baan gaan veel sneller zijn wagen de baan terug op trekt, terwijl Piastri meer rechtdoor probeert te gaan. daardoor had hij veel minder tijd om zijn wagen af te remmen voor de volgende bocht.

maar in de laatste ronde die pass op Hamilton 😘
pass of the season materiaal daar.

Antonelli heeft zijn 4de plaats terug gekregen uiteindelijk.

Geen directe conclusie (want daar is het nog te vroeg voor), maar een voorzichtige vaststelling na race 1: je hebt 2 categorieën van rookie's: Kimi, en de rest.

Antonelli?
Ik hoor daar altijd verhalen over van "het volgende wonderkind", maar heb er eerlijk gezegd nog compleet niks van gezien?

Geen directe conclusie (want daar is het nog te vroeg voor), maar een voorzichtige vaststelling na race 1: je hebt 2 categorieën van rookie's: Kimi, en de rest.

Ik ga inderdaad mijn uitspraak van na de Q terug intrekken.
Indrukwekkend.

Vooral de manier waarop hij die wagen uit de muur hield op een moment dat de rest 'm in de muur stak vond ik erg indrukwekkend. En de tijden van zijn teamgenoot met gemak volgen.

Eddie Jordan heeft de strijd tegen zijn prostaatkanker verloren.
Meningen over hem kunnen verschillen, maar deze man heeft toch een enorme invloed gehad op de sport.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan