FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat Piastri en Russel meer pace hebben dan Max dus dat is voor mij het podium.
Norris zie ik wel naar P4/5 rijden als hij niet ongeduldig is en de fout ingaat.

Safetycar is 100% zekerheid hier, dus die kan de boel ook omgooien

Dat gaat Piastri zich serieus beklagen. Wat een lap van Verstappen weeral.
Ik heb Max nooit echt extreem goed gevonden in kwalificaties, maar wat hij dit jaar laat zien is echt wel indrukwekkend.
Tsunoda is ook geen krabber, maar staat op bijna een seconde zeg.
Niet vergeten dat Verstappen hem daar in 2021 ook in de muur zette tijdens een mega ronde in de kwalificatie.

Yuki moest Max een tow geven in Q3.
Daardoor is het verschil een pak groter dan het het normaal zou zijn.

Zodra Verstappen Piastri naast zich zag, ging hij de bocht afsnijden. Die bocht kon die nooit halen op die manier. Blijft toch een ergerlijke piloot, hoe goed die dan ook is.

Zodra Verstappen Piastri naast zich zag, ging hij de bocht afsnijden. Die bocht kon die nooit halen op die manier. Blijft toch een ergerlijke piloot, hoe goed die dan ook is.
en waar wou je dat hij naartoe ging? Zelfs op SKY zeggen ze na 5x de replay te zien dat als zelf Piastri de bocht niet neemt (hij was zelf ruim over de lijnen) dat Verstappen die dan ook onmogelijk kan nemen. (mijn eerste reactie was ook wel van de plaats te moeten teruggeven)

Als er een vangrail stond had Max wel gelost. Dus als je een beetje een faire piloot bent los je daar.

Of zeker hem na de bocht voorlaten.

en waar wou je dat hij naartoe ging? Zelfs op SKY zeggen ze na 5x de replay te zien dat als zelf Piastri de bocht niet neemt (hij was zelf ruim over de lijnen) dat Verstappen die dan ook onmogelijk kan nemen. (mijn eerste reactie was ook wel van de plaats te moeten teruggeven)
Piastri was ernaast, ging de bocht halen. Verstappen kan ook gas lossen en er achter terug aansluiten. Maar nee, gas open, track limits, waarom zou je die respecteren.

Max had Oscar er terug voorbij moeten laten. Heeft wel het eerste deel tot de stops vrije baan gehad, maar uiteindelijk geen voordeel mee behaald want achter Hamilton veel tijd verloren na de stop.

Piastri is wel de man van het seizoensbegin amai. Zijn zwakheden van vorig jaar zijn tot nu toe gewoon weggewerkt. Had al lang P1 gestaan in het WK als hij Norris niet was gevolgd in Australië.

Ja hij was under investigation om de pit lane line te crossen. Bleek uiteindelijk niets van aan, dacht dat het ging om de manier waarop hij de pitlane binnenkwam, was net op het randje.

De move van Piastri op Hamilton na zijn pitstop was wel heel indrukwekkend, geen tijd te verliezen.

Oef Verstappen meer geïrriteerd dan ik had verwacht. 't Is nochtans simpel. Piastri lag voor in turn 1 en haalde de bocht. Geen discussie mogelijk toch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan