Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt waardeloos die sprint races, nog maar eens bewezen met dit geval.Wel opvallend dat de eerste en de laatste op de grid morgen teamgenoten zijn. Al is dat in die omstandigheden geen graadmeter.
Ik ben benieuwd waar Magnussen vanavond gaat eindigen moest het droog zijn. Ik zie hem zo nog uit de top 10 donderen, en dat is dan meteen het spijtige aan de sprint races: een buitengewoon resultaat kan nog voor de echte race begint om zeep zijn.
Het “probleem” met zo’n sprintrace is dat er geen pitstops zijn, en dat je dus bijvoorbeeld geen tactiek kan gaan bedenken om voordeel te halen uit de eerste plaats om nog pakweg op de 6e plaats of zo te mikken.Raar bewijs, een sprint die nog niet gereden is
En tbh, als hij in de sprint wegzakt buiten de top 10, zou hij tijdens een echte GP gewoon nog voor halfweg dat voor hebben
doen ze in Indycar. incident veroorzaken = snelste ronde geschrapt.Die dat de rode vlag veroorzaakt zouden ze ook wel op p10 mogen zetten vind ik.
Het eerste stuk wel.en zijn manoeuvre dat de rode vlag veroorzaakte was duidelijk een ongeluk.
misschien dachten ze dat de soft te kort zou komen voor 24 laps? Sainz aan het klagen in lap 21.Toch een rare keuze van Red Bull om Verstappen op de mediums te zetten?
misschien dachten ze dat de soft te kort zou komen voor 24 laps? Sainz aan het klagen in lap 21.
leuke sprint wel, Mercedes heeft mooie pace. Ferrari ook snel genoeg.

Mss om morgen een setje softs over te houden. Zou het anders ook niet weten
Hij zal volgend jaar wel op zijn ploegmaat kunnen klagen. Die spiegels op stroll zijn wagen dienen toch ook alleen maar om zijn haar goed te leggen zeker? Doet hetzelfde als wat hem in Austin al deed met Alonso.Alonso, zo zagen op zijn team-mate, terwijl hij 2x zelf in fout was...
eerste keer overstuurt hij zijn wagen, 2de keer komt hij gewoon te laat uit de slipstream.
en die denkt dat hij gaat sneller zijn met de Aston Martin?
Bij Stroll is het gewoon wachten op het volgende incident.Hij zal volgend jaar wel op zijn ploegmaat kunnen klagen. Die spiegels op stroll zijn wagen dienen toch ook alleen maar om zijn haar goed te leggen zeker? Doet hetzelfde als wat hem in Austin al deed met Alonso.