FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik terecht bang dat we nu een tijdje (x aantal seizoenen) Red Bull dominantie gaan krijgen ?
Als je in Hongarije kunt spinnen en nog met vingers in de neus kan winnen,in Spa vanaf P14 vlot naar winst rijdt....
Het is volgens mij niet alleen het falen van andere teams,maar zelf zo ontwikkeld zijn naar een dominante auto.

Toch opvallende hoe Ferrari (gerelateerde teams) is (zijn) afgegleden.
Ferrari,Haas en Alfa Romeo waren allemaal vrij goed tot uitstekend aan't seizoen begonnen en nu is het huilen met de pet op.
Mercedes lijkt me ook terug rol moeten lossen.

ok, hier valt niks aan te doen denk ik. Verstappen los kampioen, gewoon niks concurrentie.
Zelfs Ferrari zonder blunderen kan hier niks aan beginnen.

maar x aantal jaren dominantie? nah, Mercedes heeft ook niet alle 8 jaar elke wedstrijd met een halve minuut voorsprong gewonnen

Hamilton toch echt in fout daar bij Alonso, de reactie van Alonso was ook wel euh, typisch Alonso.

Wel flauw van Hamilton hoe hij die auto daar parkeerde, alsof er echt nergens een betere plaats was.

En Ferrari in hun boodschappen toch echt beschamend. "Question...", komaan zeg.

Ik zou toch eens willen dat ze DRS eens geheel afschaffen tijdens Spa. DRS is te krachtig op Spa en je ziet geen schone inhalingen meer.
Awel, ik zat mij ook de bedenking te maken, waarom bv DRS na de Raidillon? Dat maakt het idd te makkelijk, terwijl ze daar gewoon op slipstream zouden kunnen inhalen. Tenminste als ze goed timen en een goede exit uit de Raidillon hebben. Maar nu maakt dat echt niet zoveel uit met DRS.

Lang geleden dat ik nog eens een race heb doorgespoeld. Als zelfs Perez met de vingers in de neus 2de kan worden..

Mag ik zeggen dat het alweer een pokkesaaie race was?
Als Max op P1 kwam wist ik genoeg en tv afgezet :(
Ik ga er niet meer speciaal voor thuis blijven

Ik wist al genoeg toen Max na een paar rondes vlak op de top 5 zat en Leclerc al een bandenwissel was gaan doen.

Naast de saaie overwinning was er wel veel interessant gerace erachter imo. Red Bull heeft nu wat easy wins, Ferrari is niet meer bezig met dit seizoen. Al zou het hen goed doen om het toch serieus op te nemen op vlak van tactiek want dat was weer lachwekkend.

De eerste paar rondes waren entertainend.
Heb het uitgehouden tot ronde 28 ofzo, dan afgezet en iets anders gaan doen.
Eén rijder die alles naar huis racet is ook alleen maar leuk als het je eigen favoriet is. Met Schumacher destijds vond ik dat de max (no pun intended) :D

Was dat nu niet vrij risky/overdreven om Leclerc in lap 42 nog op de softs te zetten voor dat ene extra puntje of mis ik iets?

in toevoeging: Sky Sport commentaar: "Charles Leclecq has been noted for speeding in the pit lane...It's a shame the speed was not there during the race"

5sec penalty

Droog

Laatst bewerkt:
Met Schumacher destijds vond ik dat de max (no pun intended) :D
Man dat waren pas optochten. Blij dat die tijd voorbij is. :p Inhaalacties kon je op 1 hand tellen over gans het seizoen.

Ik weet nog dat motogp vaak overlapte met F1. Met plezier zette ik toen motogp op 😆

Als complete fanboy wou ik dat hij het liefst élke race won met 4 ronden voorsprong terwijl hij de tegenstand compleet belachelijk maakte.

Ik ben héél hevig (en absoluut niet objectief) in supporteren, net zoals ik heel hevig ben in anti-supporteren (vandaar dat ik elke minuut van elke race zit te hopen dat Max z'n banden spontaan ontploffen zonder enige aanleiding).
Die momenten zijn het hevigst tijdens de race zelf, vandaar dat ik mezelf opleg hier niet tijdens de race te posten.
Ik heb het al eens gepost hier, tijdens een race vliegen er soms objecten door de woonkamer. Erna koelt dat rap af.

Als je die race van Max gisteren ziet... Vraag me af of hij daar niet meer plezier aan heeft dan op P1 starten en de race vandaaruit domineren.
Op een bepaald punt lijkt het ikzelf die op de Xbox gewoon de quali skip en dan op een ronde of 5 naar P1 knal met de tegenstand op 'easy'...

Zou droog zijn mocht hij in de toekomst als statement gewoon Q3 doen zodat hij een tijd heeft binnen 107%, en vervolgens gewoon naar 'huis' gaat tot de race zondag :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan