FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een teleurstelling bij Mclaren. Blijkbaar paste zijn rijstijl beter bij Renault.
En als de resultaten niet goed zijn, is het ook moeilijker om steeds goedgemutst te zijn en bij iedereen grapjes uithalen.

controleren ze je ID als je je ticket toont? Heb een ticket gekocht via ticketswap en dan staat uiteraard op iemand anders naam. Tis maar als ik daar aankom en ze weigeren me 🥴

Autosportwereld.be meldt dat Domenicali straks aankondigt dat de Franse GP geschrapt wordt.

ze willen naar 8 Europese GP's, 8 oosterse (China, Japan, Australië, ...) en 8 verdeeld over de Amerika's en olie-wereld.
Verder zou één van die Europese GP's een Duitse moeten zijn, omwille van Mercedes, Porsche en Audi.

ik snap het wel hoor, ze willen waarschijnijk Saudi-constructeurs aantrekken.

Autosportwereld.be meldt dat Domenicali straks aankondigt dat de Franse GP geschrapt wordt.

ze willen naar 8 Europese GP's, 8 oosterse (China, Japan, Australië, ...) en 8 verdeeld over de Amerika's en olie-wereld.
Verder zou één van die Europese GP's een Duitse moeten zijn, omwille van Mercedes, Porsche en Audi.

ik snap het wel hoor, ze willen waarschijnijk Saudi-constructeurs aantrekken.

Die 8/8/8 verdeling zitten ze momenteel toch veraf hoor.
Met 8 voor Amerika en Saudi-landen zitten ze nu al aan 3 VS, Bahrein, Qatar, SA, VAE en dan nog Canada, Mexico en Brazilië. Dat zijn er 10. Dat ze daar ook maar met een beurtrol systeem beginnen.
Die 8 oosterse gaan ze nog wat landen zoals India, Korea, Maleisië mogen terug halen want daar zitten we voorlopig maar aan 4 met China, Japan, Singapore en Australië. Tenzij dat Azerbeidzjan misschien plots van GP van Europa naar GP van Azië kan genoemd worden. Zou hem wel een plekje in Europa schelen 😄

Ik denk eerder dat een aantal midden-Oosterse landen bij Azië worden gerekend.

Anyway, de Franse GP vind ik een gedrocht en ga ik zeker niet missen, al is er al lange tijd een trend aan de gang die niet veel F1 fans graag zien gebeuren.

't Was nogwel leuk vandaag. Vettel en Mick gespot, en door de pitlane mogen wandelen. Ferrari hun pitstops zien oefenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan