FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wehrlein, Di Resta en Albon een jaartje tussen 2 periodes F1.
Albon telt niet, want dat was al een F1 piloot.
Zo kunt ge zeggen dat NASCAR ook piloten voor F1 levert, want Raikkonen heeft daar eens gereden in de jaren tussen 2 F1 periodes.

Stoffel wordt waarschijnlijk kampioen dit seizoen. Zijn beloning: Mercedes stopt ermee en hij gaat waarschijnlijk voor het team rijden die nu laatste in de stand is :p. Zelfs FE neemt FE niet serieus.
da's wel een beetje genuanceerd.
Nú is Dragon/Penske het slechtste team op de grid misschien.
maar volgend seizoen is dat DS/Penske. en DS is het meest succesvolle team tot nu toe.

én...

Penske is het officiële Porsche LMdH team.
DS laat Vergne zowel Formule E als met de Peugeot Hypercar rijden (beiden PSA groep)

om efkes duidelijk te maken wààrom Vandoorne voor dat team kiest.

Nyck is ook F1 testpiloot he? Die is die geforces en snelheden wel gewoon toch?

Dus die is wat Piastri is + FE. Dat is toch minstens even goed???

Als het FE avontuur was gestopt had Stoffel toch gewoon net detzelfde zin gezegd maar dan over FE?

Je kan zeggen wat je wil maar FE heeft meer kijkers en constructeurs dan eender van die drie. Volgens mij zelfs meer dan die 3 samen.
Dus ik vind dat het grootste kampioenschap.

Als Albers en Wherlein via DTM naar F1 gaan. Of Piastri, Kvyat, ... via enkel tester. Dan zie ik absoluut niet in waarom een FE piloot, die ook F1 tester is niet naar F1 kan gaan.

Maar Nyck is gewoon niet goed genoeg voor F1.
Maar als Piastri dit seizoen naast zijn F1 activiteiten ook in FE geplaatst was geweest. Dan had die toch ook volgend seizoen F1 gereden?

Laatst bewerkt:
Wij hebben een mail gekregen waarin we uitgenodigd worden op donderdag 25 aug op Spa-Francorchamps voor een soort F1 verrassingsdag. Wsl ter compensatie van vorig jaar. Ik ben de enige van de tickethouders die het wel ziet zitten om eens te gaan kijken. Via gekregen links kan je zelf tickets genereren. Ik vraag me gewoon af of ik dan iemand anders kan meenemen? Er staat nergens bij dat dit alleen geldt voor diegenen die effectief een ticket hebben voor het weekend.

Wij hebben een mail gekregen waarin we uitgenodigd worden op donderdag 25 aug op Spa-Francorchamps voor een soort F1 verrassingsdag. Wsl ter compensatie van vorig jaar. Ik ben de enige van de tickethouders die het wel ziet zitten om eens te gaan kijken. Via gekregen links kan je zelf tickets genereren. Ik vraag me gewoon af of ik dan iemand anders kan meenemen? Er staat nergens bij dat dit alleen geldt voor diegenen die effectief een ticket hebben voor het weekend.
Ik wil dat met u wel ne keer gaan uittesten. :unsure:

Ik heb al eventuele vrijwilligers gevonden :unsure:
Ben nog niet eens zeker of ik zelf kan gaan eigenlijk. Nogal last minute allemaal.

Ik ga dit weekend gaan kijken in Spa. Ik zou mij op afstand ergens willen parkeren en de fiets uit de auto halen om de laatste km met de fiets te doen. De officiële parking daarvoor is al uitverkocht https://www.spagrandprix.com/nl/tickets-park-ride, maar die was dan ook gratis. Hoe is het verkeer op 5 a 10km van het circuit? Is dat gelimiteerd? Of zou ik mij gewoon ergens langs de ravel kunnen parkeren?

Vorig jaar hebben wij in Malmedy nog makkelijk parking gevonden rond 10u smorgens. Wel betalend natuurlijk. Nu, met hun nieuwe asfaltparkings is het afwachten hoe alles weer geregeld zal zijn...

Mag je eigenlijk alcoholische drank meenemen? Website zegt er niks speciaal over, maar hun facebook zegt van niet. Ik zie toch altijd beelden op tv van mensen die daar met hun stoelke en frigobox zitten

Volg het al een tijdje niet meer ... dat tijdje is sinds aerton senna er niet meer is.
En toen door michael schumacher een degout van f1 gekregen😊

Er gaan zeer veel geruchten van manufacterers die zouden toetreden onder de nieuwe regels.
Audi en Porsche is een publiek geheim en is al min of meer bevestigd door de VW top, maar zolang er geen bevestiging is is er niets officieel natuurlijk.
Honda had ik inderdaad ook gelezen dat die uiteindelijk toch zouden willen blijven. Het onlangs verlengen van de support aan RB tot 2025 is misschien een eerste stap in die richting.
Deze week ook ergens gelezen dat er ook een Amerikaans en Koreaans merk zouden willen toetreden. Wie het was stond er niet bij, het blijven natuurlijk allemaal geruchten maar ik hoop dat we toch wel weer naar iets meer motorleveranciers gaan. Zo een beetje zoals halfweg de jaren 2000 waar praktisch elk team zijn eigen motor had. Lijkt mij met Andretti die ook nog eens wil toetreden dat we in 2026 wel eens met een of meerdere extra teams zouden kunnen zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan