Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"inhalen is niet mogelijk in F1"

Pas op, ik heb ook wel gezien dat de RB jongens hun schouders wat gezet hebben. En ok, het is op de limiet.Je hebt wel de lay-out van de circuits nodig.
Veel circuits lenen zich niet tot dit,weet niet of we zulke races nog gaan zien.
Over de agressiviteit van RB.
Tja,ik heb er jaren geleden al mijn beklag (Max vs Kim op Spa bvb) over gedaan,nu laat ik het zijn.
Is echt wel de limieten van het toelaatbare aftasten,maar Leclerc en Hamilton hebben vandaag ook hun part gedaan.
Leclerc ook wel ballen om Cops naast/voor Hamilton te blijven.
Max ook wel bij herstart tov Sainz,bleef ook op't gas terwijl er weinig ruimte was,velen zouden ff liften denk ik.
voor een 1-2 had Leclerc duidelijk de banden niet. op dat punt heb je wel gelijk dat Ferrari strategisch weer punten heeft laten vallenMaar Leclerc moet winnen toch?
Moest een 1-2 zijn.
het is toch algemeen geweten dat ze voor lap 1 iets meer toe laten? zeker de eerste sectorPerez heeft ook Leclerc zijn front wing kapot gereden lap 1 door een squeeze.
dit was gewoon mentaliteit hoor. Silverstone heeft óók al treintjes-GP's geproduceerd, en deze GP was voor grote delen niet anders.Je hebt wel de lay-out van de circuits nodig.
Veel circuits lenen zich niet tot dit,weet niet of we zulke races nog gaan zien.
tjah, het zou niet de eerste keer zijn dat Ferrari het verbrod in de pits. en dan met een double-stack, op zo'n cruciaal moment? ze zullen het risico niet willen nemen hebben, en gegokt op track position voor Leclerc, en ze wilden duidelijk Sainz als buffer gebruiken.Hoeveel seconden had Leclerc voorsprong op Sainz op moment van safety car?
Dacht ongeveer 3 à 4,niet genoeg om ze allebei binnen te roepen?
Hoeveel seconden had Leclerc voorsprong op Sainz op moment van safety car?
Dacht ongeveer 3 à 4,niet genoeg om ze allebei binnen te roepen?
Moest er nog iets misgaan dan was het toch Sainz die nu tijd had verloren en waren ze met Leclerc toch wel vrij zeker van racewin en meer puntengewin tov Max.
Want denk niet dat de strategie van Hamilton,Alonso en Norris bvb anders was geweest.
Helemaal akkoord hoor.voor een 1-2 had Leclerc duidelijk de banden niet. op dat punt heb je wel gelijk dat Ferrari strategisch weer punten heeft laten vallen
maar waarom moest Leclerc per sé winnen? voor het kampioenschap, ok, maar dan moet je héél de race die kaart trekken, en niet zo lang zitten twijfelen om posities te wisselen, of "you can fight" zeggen. het is raar om te zeggen, maar dit Ferrari weet niet hoe ze kampioen moeten worden.
Tis niet de eerste keer dit seizoen en vorige jaren met vettel ook niet.Wat een absolute loco race ! Ja mannekes zeg ! Blij dat Zhou er niks aan overgehouden heeft en fit is verklaard. Bizar wel dat die roll bar afgebroken is. Ook nice dat Sainz gewonnen heeft maar eigenlijk verdient Ferrari dit absoluut niet. Het was de zoveelste wanvertoning van Ferrari. Ongelofelijk hoe ze er keer op keer in slagen om het strategisch helemaal om zeep te helpen (voor Leclerc). Ferrari is de naam Ferrari niet waardig....
Meteen na de 2e start Sainz die Verstappen buiten de lijnen duwt misschien? Of heb ik weer een pilotenbriefing gemist en zijn de lijnen op die plaats weer niet de randen van het circuit?Ik heb nochtans geen enkele andere piloot gezien die deed wat de 2 Red Bull piloten deden.
Daar vrees ik voor, maar inderdaad tof om te zien dat ie eens goed mee kon draaien.Eindelijk ook een fatsoenlijke race gezien van MSC. Hopelijk laat hij zo'n dingen wat meer zien vanaf nu.
Bij de herstart ging Sainz idd ook over de schreef, dat klopt. Van Charles kan ik me niet direct een fout voor de geest halen, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet geweest is. Ik heb nog niet de tijd gehad om de race te herbekijken. De 2de keer zie je meestal veel meer. De 1ste keer spelen de emoties te veel mee.Meteen na de 2e start Sainz die Verstappen buiten de lijnen duwt misschien? Of heb ik weer een pilotenbriefing gemist en zijn de lijnen op die plaats weer niet de randen van het circuit?
Ik heb beide Ferrari's en beide Red Bulls eigenlijk zaken zien doen waarvan ik dacht dat ze dat misschien beter bestraffen om het later dit seizoen niet uit de hand te laten lopen. Maar ik zou als steward waarschijnlijk veel te streng zijn in die zaken, wegens zelf nooit geraced (en dus te veel naar de letter van het reglement kijken).
kijk nog is naar de start, en kijk is hoe Sainz Max van de baan duwt op het rechte stuk, dat was een pak erger.Red Bull drivers mogen blijkbaar andere wagens nog altijd squeezen, en voordeel halen door track te verlaten, zonder penalties.

daar moet Max niet over zagen, dat heeft hij zelf mogelijk gemaakt. Het is de typische Verstappen-move, en elke keer hij die vroeger deed waren hij en zijn team de eersten die stonden te roepen dat het "gewoon hard en fair racen is, en als ze dat zouden bestraffen is de FIA gewoon belachelijk"kijk nog is naar de start, en kijk is hoe Sainz Max van de baan duwt op het rechte stuk, dat was een pak erger.
daar moet Max niet over zagen, dat heeft hij zelf mogelijk gemaakt. Het is de typische Verstappen-move, en elke keer hij die vroeger deed waren hij en zijn team de eersten die stonden te roepen dat het "gewoon hard en fair racen is, en als ze dat zouden bestraffen is de FIA gewoon belachelijk"
en dus nu is "forcing a driver off the track" zowat de norm om in te halen in F1.
Ik zag geen voordeel bij het verlaten van de track, hij werd toen voorbij gestoken door zowel Charles als Lewis…Red Bull drivers mogen blijkbaar andere wagens nog altijd squeezen, en voordeel halen door track te verlaten, zonder penalties.