FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gast, maakt gij er nu echt een sport van om altijd arrogant te reageren of wat?

Zeg dan gewoon dat ze dat daar nu wel doen ofzo, ik kan altijd mis zijn en bijleren, zoals iedereen. Vroeger reden ze daar niet in de regen, nu dan blijkbaar wel.
Nascar is alleszins niet in de regen

Tinfoil hats on: grijpen ze hun kans om er een klucht van te maken om zo makkelijker de race van de kalender te halen?

Zeg dan gewoon dat ze dat daar nu wel doen ofzo, ik kan altijd mis zijn en bijleren, zoals iedereen. Vroeger reden ze daar niet in de regen, nu dan blijkbaar wel.
Mijn gedacht. Krijg er het schijt van.
Die moet plezant zijn op feestjes.

als dat al arrogant is? ge moogt hier blijkbaar wel random ongefundeerde dingen neerpennen, als iemand u met uw neus op de feiten drukt is het "arrogant"
Is het dan nodig om iemand met "de neus op de feiten te drukken"? Of kan je ook gewoon op een normale manier zeggen dat iemand verkeerd is?

Typisch Amerikaans zeker, daar rijden ze ook niet in de regen.

als dat al arrogant is? ge moogt hier blijkbaar wel random ongefundeerde dingen neerpennen, als iemand u met uw neus op de feiten drukt is het "arrogant"

Is het dan nodig om iemand met "de neus op de feiten te drukken"? Of kan je ook gewoon op een normale manier zeggen dat iemand verkeerd is?

ik post gewoon wat samenvattingen van indycar in de regen... how man, wat een klootzak ben ik.

uncomfortable-gifs-XsFlOw.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan