FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vrees dat McLaren ook gewoon de auto ontwerpt op maat van Norris zijn rijstijl. Bij Red Bull overkwam hem stilaan hetzelfde denk ik. Hij was in het begin sneller dan Verstappen maar op een bepaald moment stemmen ze die kar gewoon af op de snelste rijder of die met de grootste toekomst.

Het is een sympathieke kerel maar geen enkel topteam kan hem gebruiken momenteel, tenzij hij vrijwillig 2de viool gaat spelen. Mercedes kan hem misschien wel contacteren als Lewis er de brui aan geeft. Hij blijft een capabele driver en intussen met tonnen ervaring ook.

Ik vrees dat McLaren ook gewoon de auto ontwerpt op maat van Norris zijn rijstijl. Bij Red Bull overkwam hem stilaan hetzelfde denk ik. Hij was in het begin sneller dan Verstappen maar op een bepaald moment stemmen ze die kar gewoon af op de snelste rijder of die met de grootste toekomst.

Het is een sympathieke kerel maar geen enkel topteam kan hem gebruiken momenteel, tenzij hij vrijwillig 2de viool gaat spelen. Mercedes kan hem misschien wel contacteren als Lewis er de brui aan geeft. Hij blijft een capabele driver en intussen met tonnen ervaring ook.

Top teams mag hij vergeten. Enigste manier dat hij nog succes haalt, is dat hij binnen drie GP zo'n progressie maakt dat Mclaren hem nog een jaartje wil houden en Mclaren plots terug een topper wordt.

Ferrari verkoos Sainz al boven Ricciardo.
Mercedes heeft al Russel als toekomstig topman en zal daarnaast eerder een jonger talent zetten als Lewis ooit vertrekt. Maar ik zie in tegenstelling tot anderen Lewis nog een tijdje blijven want die heeft nog veel centjes nodig voor al zijn projectjes en F1 breekt juist door in zijn tweede thuisland USA.
Terug keer bij Red Bull is quasi onmogelijk. Perez is even oud als Ricciardo.
De bruggen zijn opgeblazen bij Alpine/Renault
Alfa heeft Bottas al.
Veel te duur voor Haas en Williams. (Magnussen is drie keer goedkoper dan Ricciardo.)
Te oud voor Alpha Tauri

Blijft Aston Martin over als Vettel vertrekt. (Ik verwacht dat Vettel niet echt goesting heeft om nog lang voor papa Stroll te rijden.

En dan nog niet vergeten dat er daar nog een Gasly, Ocon, Magnussen,... op een grid rondloopt als een team "prijs-kwaliteit" zoekt. Piastri loopt langs de grid als toptalent. Ricciardo is bijna overbodig geworden.

Ricciardo gaat echt geen enkel team meer willen he.

Onbetrouwbaar (bolt het snel af als er iets niet naar zijn zin is) en te langzaam voor een topteam.

En ik denk dat hij zichzelf te goed vindt om bij iets als Williams te gaan rijden. AM misschien nog want Stroll...

Rain dance! Rain dance!
:spraybottle:
Rain dance!
Rain dance!
Rain dance!
Rain dance! :spraybottle:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug