Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
35 punten heeft Leclerc volgens mij al voor op de 2e na 3 races...Voor het eerst heb ik geen glimlach bij een Verstappen uitval.. heel jammer voor het kampioenschap.
Want Mercedes had toen elke race een DNF?Verstappen had vorig jaar 32 punten voor na Oostenrijk, midden in het seizoen. nu al beginnen panikeren voor een al beslist kampioenschap....
er zijn nog 544 punten te verdienen, na deze GP.
Er zijn nog 20 races he.. Wie weet kan de Ferrari engine dit ook geen x aantal races uithouden, wellicht niet, maar het kan. Ik zou niet te vroeg zeggen dat het kampioenschap al is beslist.Want Mercedes had toen elke race een DNF?
We zijn 3 races ver, hoeveel problemen heeft RBR/AT al gehad?
Max valt 2x op 3 races uit...
Het is niet enkel een pace difference e.
Momenteel staat de teller toch perfect op 50%verwacht je nu echt dat die Red Bull 50% van de GP's gaat uit vallen?

Hij staat al 46 punten achter...Max heeft na amper 3 races wel al serieus wat goed te maken nu, zelfs al pakt hij opnieuw deftige punten de komende races. Als Ferrrari zo blijft presteren wordt het moeilijk. En Mercedes zit duidelijk ook nog in de mix.
Inderdaad. Ooit een artikel gelezen waarin stond dat 1 motor de overstap naar E10 brandstof slecht verteerd zou hebben. Iedereen dacht daar door de slechte performance van Mercedes en de klantenteams te denken dat het Mercedes was. Maar gezien het aantal problemen die ze bij RB al gehad hebben in die 3 races lijkt mij dat toch niet Mercedes te zijn. Bahrein 3/4 uitgevallen waar in 2 gevallen toch een link ook met de fuel gemaakt is. In SA tsunoda al voor de start en nu weer max. Marko zou gezegd hebben dat het nu ook weer iets met fuel tank/leidingen zou zijn dus wat vergelijkbaar met Bahrein.Momenteel staat de teller toch perfect op 50%
Hoopgevend is deze start toch niet. Uiteraard kan alles nog maar ik ga daar toch niet op hopen/vanuit gaan.
RBR/AT reliability is toch echt een shitshow dit seizoen. RBRPT heeft nu niet bepaalt een goeie start gemaakt.
AM het enige team zonder punten![]()