Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik zei, vooral om de tegenstander wat op te jutten. Beetje vegrlijkbaar met het staren in het boksen. Veel effect zal het zeker niet gehad hebben, buiten de tegenstander zenuwachtig te maken. Iedereen weet dat Max niet veel nodig heeft om een inhaalmanoeuvre in te zetten. Door er zo naast te gaan rijden liet hij vooral aan de andere piloot weten dat hij er klaar voor was. Dat hij voor het kleinste gaatje zou gaan. In de hoop dat de tegenstander zenuwachtig zou worden. Zal niet bij iedereen even goed gewerkt hebben. Bij de ene wat beter dan bij de andere.Tja, ik denk op zich niet dat het veel effect had. Kan er moeilijk warm of koud van worden.
Door u als tweede wagen deels naast de eerste wagen te zetten en u dan zo breed mogelijk te maken, kun je een betere racelijn afdwingen bij de herstart.Zoals ik zei, vooral om de tegenstander wat op te jutten. Beetje vegrlijkbaar met het staren in het boksen. Veel effect zal het zeker niet gehad hebben, buiten de tegenstander zenuwachtig te maken. Iedereen weet dat Max niet veel nodig heeft om een inhaalmanoeuvre in te zetten. Door er zo naast te gaan rijden liet hij vooral aan de andere piloot weten dat hij er klaar voor was. Dat hij voor het kleinste gaatje zou gaan. In de hoop dat de tegenstander zenuwachtig zou worden. Zal niet bij iedereen even goed gewerkt hebben. Bij de ene wat beter dan bij de andere.
Spijtig dat dat mentale spelletje niet meer mag.
Misschien. Maar volgens mij zie je in dat geval veel minder goed wanneer de eerste wagen versneld en zit je er dus toch niet meer naast bij het aansnijden van t1. Bovendien heb je het gevaar dat je per ongeluk voor de eerste wagen terecht komt en ga je dus in de fout. Wat indien die eerste wagen versneld en dan plots remt ?Door u als tweede wagen deels naast de eerste wagen te zetten en u dan zo breed mogelijk te maken, kun je een betere racelijn afdwingen bij de herstart.

Je kan op dezelfde manier er voor zorgen dat de eerste wagen niet genoeg plaats heeft om op het propere gedeelte van het circuit te blijven, waardoor bij de herstart de banden van de eerste wagen iets minder grip hebben.Misschien. Maar volgens mij zie je in dat geval veel minder goed wanneer de eerste wagen versneld en zit je er dus toch niet meer naast bij het aansnijden van t1. Bovendien heb je het gevaar dat je per ongeluk voor de eerste wagen terecht komt en ga je dus in de fout. Wat indien die eerste wagen versneld en dan plots remt ?
Soit.. zinloze discussie. Het is verboden vanaf nu. Spijtige zaak.
Wat indien die eerste wagen versneld en dan plots remt?
Weet ik. Maar dan is het wel de eerste wagen die in de fout gaat, niet de tweede. Daarom ook dat ik in mijn initiële post zei dat ik twijfelde of Max zich wel aan die nieuwe regel zou houden. Uiteindelijk doet Max, volgens hoe die regel beschreven is, niks verkeerd met rustig langs de leider te gaan rijden. Jou antwoord op mijn post was dat er tekeningen bij gevoegd waren waar volgens mij wel duidelijk op zal staan dat je niet naast een andere wagen mag gaan rijden.Die mag dat niet. Dat valt onder "speeding up and slowing down erratically".
Wekker ging juist af. F*ck ik ben nog moe(en klein katertje)OPSTAAN!!!
Wekker ging juist af. F*ck ik ben nog moe(en klein katertje)