Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat Russell zijn setup moet doorgeven aan Lewis als blijkt dat die beter is. En Russell zelf zal hier niet moeilijk over doen.Hamilton gewoon slechte keuze gemaakt met de setup, meer is het niet hoor.
Tuurlijk sharen ze om Mercedes als team te helpen. Beiden zullen hun eigen setup wel sturen naar wat voor hun het “beste” is persoonlijk.Ik denk dat Russell zijn setup moet doorgeven aan Lewis als blijkt dat die beter is. En Russell zelf zal hier niet moeilijk over doen.
Vorige week staat hij voor Russel, finished hij als 3de. Zowel in VT1, VT2 en VT3 stond hij voor Russel en nu krijgt hij de wagen niet in Q2 en dan maak jij daar ineens van dat hij het moeilijk heeft om zich aan te passen omdat hij wat ouder is?Zo snel geloof ik niet dat er iets mis is met de wagen. Ik denk dat Lewis het gewoon moeilijker heeft met zich aan te passen aan deze nieuwe wagens. Verwondert me niet zo veel eerlijk gezegd. Hij is wat ouder en heeft gewoon meer tijd nodig om zich aan te passen. Komt wel goed, maar dit jaar verwacht ik geen wonderen.
. Zou je niet toch op zen minst enkele wedstrijden wachten mee zulke conclusies te maken?Misschien. Maar het verschil is mij te groot om gewoon aan de setup te liggen. Dan had Lewis wel met de setup van George gereden.Tuurlijk sharen ze om Mercedes als team te helpen. Beiden zullen hun eigen setup wel sturen naar wat voor hun het “beste” is persoonlijk.
Ze zijn beiden nog zoekend welke richting uit te gaan met de setup.
Je kan het circuit van vorige week niet vergelijken met dit circuit. Ik heb eind vorig jaar trouwens al gezegd dat Lewis het heel moeilijk gaat krijgen om zich aan te passen aan deze nieuwe wagens. Ik hoop in elk geval dat hij de zaakjes snel op orde krijgt en dat hij snel terugkeert naar waar hij thyis hoort. Vooraan op de grid.Vorige week staat hij voor Russel, finished hij als 3de. Zowel in VT1, VT2 en VT3 stond hij voor Russel en nu krijgt hij de wagen niet in Q2 en dan maak jij daar ineens van dat hij het moeilijk heeft om zich aan te passen omdat hij wat ouder is?. Zou je niet toch op zen minst enkele wedstrijden wachten mee zulke conclusies te maken?
Als je mijn posts eens zou nalezen zou je weten dat ik van mening ben dat Lewis de beste piloot is die op de grid staat Maar ik ben ook al wat ouder dan de meesten hier en ik snap helemaal dat Lewis het daardoor wat moeilijker heeft om zich aan te passen. Bovendien is het geen geheim dat Lewis geen fan is van veel trainen in de simulator. Hij zal dat nu ongetwijfeld wel doen maar ik denk dat hij het gewoon moeilijker heeft om dat rijden in de sim mee te nemen op het echte circuit.Lewis is gewoon een weergaloze coureur, het is niet iemand van 63 van Bpost die moet wennen aan het nieuw ICT-systeem he.
7-voudigmoeten, moeten.
je zou van een 8-voudig wereldkampioen toch mogen verwachten dat hij dat zelf kan fixen. It's part of the game. Als Russel dat beter kan, dan moeten ze maar hun geld op hém zetten.
het zou toch erg zijn moest Russell het hele "you have to beat your teammate first" moeten laten schieten, omdat Hamilton toevallig zijn nieuwe wagen niet kan afstellen? en dan over een paar jaar "Russell heeft het Hamilton nooit moeilijk kunnen maken"...

Super gedaan van Checo. Dat wordt interessant morgen. Eens benieuwd of hij voor Max mag blijven...
Ik bedoel ook niet direct, maar ik zie het al aankomen dat Max een of andere geniale pit stop strategie gaat krijgen...De Ferrari's zitten er nog tussen he
Volgens autosport (https://www.autosport.com/f1/news/h...p-made-car-undriveable-after-q1-exit/9346071/) heb je gelijk. laten we het hopen.Hamilton gewoon slechte keuze gemaakt met de setup, meer is het niet hoor.