Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
www.instagram.com
De roze ziet er sowieso beter uit dan de blauwe met roos.![]()
Formula 1 Epic Moments on Instagram: "It’s pink 💗 @alpinef1team #F1 #FormulaOne #FormulaUno #Formula1 #Alpine #alpinef1team #alpinef1 #FernandoAlonso #Alonso #ElPlan"
720 likes, 20 comments - gp_epicmoments on February 21, 2022: "It’s pink 💗 @alpinef1team #F1 #FormulaOne #FormulaUno #Formula1 #Alpine #alpinef1team #alpinef1 #FernandoAlonso #Alonso #ElPlan".www.instagram.com
Roze Alpine in het echt, toch mooier en subtieler dan de renders.
Helaas wordt het deze keer niet via F1TV uitgezonden. Enkel recaps op het einde van de avond. Dus je mist niet heel veel.En we zijn begonnen met de testen!
Wie heeft hier nog F1 TV?
Ik vind het wat jammer dat ik geen app vind voor op mijn TV te downloaden (philips smart tv met google tv).
Enigste dat ik nu kan doen is streamen vanop gsm of pc naar tv, maar dan heb je dat menutje niet dat je zelf de camerabeelden kan kiezen.
Was te verwachten dat Red Bull hier met een redelijk agressieve wagen op de proppen zou komen. Velen denken dat Mercedes, door deze regelementswijzigingen een voordeel heeft tegenover Red Bull maar ik heb daar serieus mijn twijfels over. Red Bull heeft nog altijd de beste chief designer van het hele veld imo.![]()
Formula 1 - Live Testing
Red Bull's RB18 has finally broken cover with some very impressive sidepods!tkr.ro
zie ook:Of het de juiste zal zijn, dat is dan weer een andere vraag![]()

De Haas staat daar niet tussen maar die ziet er nog zwaarder en trager uit.Op die foto's moet ik zeggen : de McLaren ziet er traag en plomp uit.
En de Mercedes snel en compact
Van mij mag McLaren gerust de snelste wagen van de grid zijn. Liefsts zelfs.op de timingscreens na de ochtendsessie ziet de Mclaren er anders sneller uit dan de Mercedes![]()

Verder hoop ik dat Szafnauer gelijk krijgt bij de launch van Alpine. Hij vertelde dat hij gereed was om de Aston Martins (en andere deelnemers) van deze wereld te verslaan. Was toch een redelijk sneer richting Lawrence Stroll. En die bullebak kan ik echt niet zien.
ja, amai .. dat lijkt alsof ze de halve sidepod zijn vergeten. En dat ding waar RAUCH op staat is precies een halve bargeboardDie zij-aanzicht foto's zijn nogal bedriegelijk.
Ik heb net detailfoto's gezien van de RB zijn sidepods... Holy cow...
![]()