Aha, dat ik Vettel niet vermeld had betekent absoluut niet dat ik hem niet hoog inschat, in reageerde eerder op dat over Schumacher en Hamilton. Ik ben het eigenlijk zo goed als eens met uw post.Vettel heeft op zich in het V8-tijdperk ook absoluut schitterende dingen laten zien. Was met die wagens gewoon keigoed. Hij heeft Webber ook gewoon de vernieling in gereden he, en een Webber was nu niet noodzakelijk slechter dan pakweg Kovalainen of Barichello (als we Schumacher en Hamilton dan toch - terecht - prijzen om hun teamgenoot te domineren). Vettel scoorde in 2008 meer punten dan de 3 andere STR/RBR rijders samen, stond er in 2010 toen de rest faalde (Webber in Korea en in AD qualifying, Alonso die slecht startte in AD met de gekende gevolgen, ...), scoorde in 2013 genoeg punten om het WCC op zijn eentje te winnen, won 4 titels terwijl Webber niet 1 keer tweede eindigde.
Dat hij "enkele vreemde dingen deed" in dat tijdperk, tja. Doen ze toch allemaal? Hamilton heeft ook best wel "enkele vreemde dingen" gedaan in die periode he.
Was hij minder all-round dan een goed deel andere kampioenen, zelfs met minder titels? Waarschijnlijk wel. Of hij bereikte zijn piek eerder, en is sneller gedropt? Ook mogelijk. Maar met die V8's was hij top, en die 4 titels zijn niet gestolen.
Nu, akkoord over Schumacher en Hamilton. Die hebben ook met mindere wagens heel mooie dingen laten zien. Ik heb altijd al gezegd dat Schumacher zich ook en vooral bewezen heeft met zijn niet-kampioenschapswaardige wagens. Hamilton gelijkaardig, al was het bij hem vooral zijn rookieseizoen dat er dan uitspringt. Een seizoen zoals dat van Schumacher in 1996, dat zit er imo niet tussen.
Die McLaren livery is
.
) 7 titels zijn gewoon straf. Ferrari tijdens de schumi periode was gewoon ook buitengewoon, mede door de toewijding van schumi. Maar er was weinig tegenstand waardoor die 7 mogelijk waren.

.