FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dezelfde RBR livery als elk jaar maar dan op de FIA 2022 showcar zzzzz

Oracle wel nieuwe hoofdsponsor. 5jaar lang elk jaar 100 miljoen euro.
Oracle Red Bull Racing
 
mja, ze gingen nu ook niet ineens allemaal hun livery gaan veranderen omdat er nieuwe auto's zijn he. Verwacht ook maar een rode Ferrari, bvb.

die sponser... op een budget cap van 145 miljoen per jaar (die nog zou zakken iirc) kan dat wel tellen.
 
OP ook nog eens up-to-date gebracht :)

En hieronder ook nog eens overzichtje van de teampresentaties ;

#DatumTeamChassisFoto's
#12022-02-04HaasVF-22Foto 1 - 2 - 3
#22022-02-09Red Bull RacingRB18Foto 1 - 2 - 3
#32022-02-10Aston MartinAMR22
#42022-02-11McLarenMCL36
#52022-02-14Scuderia Alpha TauriAT03
#62022-02-15WilliamsFW44
#72022-02-17FerrariF1-75
#82022-02-18MercedesF1 W13
#92022-02-21AlpineA522
#102022-02-27Alfa RomeoC42
 
Ik vraag mij af wat daar shocking of sickening aan is. Hij zegt toch gewoon dat men niet moet wachten tot de lapped cars terug aansluiten achteraan? En dat is helemaal niet tegen de regels?

Als er 1 boodschap shocking en sickening was, dan was het wel die van Toto eerder in de race met de vraag geen SC buiten te brengen om de race niet te verstoren, terwijl er duidelijke veiligheidsrisico's waren.
 
Ik vraag mij af wat daar shocking of sickening aan is. Hij zegt toch gewoon dat men niet moet wachten tot de lapped cars terug aansluiten achteraan? En dat is helemaal niet tegen de regels?
Omdat dat wel tegen de regels is.
Die gast van RedBull maakt Massi dat gewoon even wijs.


En dan gebruikt Massi tegen Wolf ook nog 'motorracing'.
Ronduit schandalig hoe het F1 seizoen is afgelopen. Voor het eerst sinds 30 jaar kijk ik compleet niet uit naar het volgende wk...
 
Omdat dat wel tegen de regels is.
Die gast van RedBull maakt Massi dat gewoon even wijs.

Uh, nee.

edit: kijk, dit is dus 1 van de grote problemen met F1 he. Nee, je kan niet verwachten dat iedereen alle regels zomaar kent, zelfs niet hele grote F1 fans zoals hier, maar dan hebt ge van dat soort kloten zoals in die tweet van hierboven die impliceren dat de regels anders zijn dan ze eigenlijk zijn, en dan loopt een grote hoop daar meteen maar mee weg alsof het ook echt zo is.
 
Jawel.

Maar met u ga ik echt niet discussieren.

eniac heeft altijd gelijk, ook als hij geen gelijk heeft.
 
Jawel.

Maar met u ga ik echt niet discussieren.

eniac heeft altijd gelijk, ook als hij geen gelijk heeft.

Allez, we gaan het weer persoonlijk spelen.
Kijk, er moet niet eens een discussie zijn: post hier even het extract uit de sporting regs waar aangegeven staat dat lapped cars terug moeten aangesloten zijn vooraleer men mag herstarten. Mocht dat bestaan, dan weet ik immers niet waar het staat. Jij blijkbaar wel, dus toon het me even, dan geef ik toe dat ik ongelijk heb, en hoeft het niet verder te gaan.

Ik dank u.

eniac heeft vaak genoeg ongelijk en geeft dat ook toe wanneer dat zo is, maar accepteert niet dat er maar wat wordt geblaat zonder onderbouwing en afgesloten met "ik discussieer niet, ge hebt ongelijk".

Knarf daarentegen heeft blijkbaar gemist dat we al jaren F1 kijken met SC situaties waar niet wordt gewacht tot de gedubbelden terug achteraan aansluiten, net omdat de kritiek in het verleden was dat het te lang duurde. Knarf let misschien niet goed op tijdens de meeste races, en roept nu liever wat mee met de andere roepers.


Allez, als je dan toch de toon zet, dan doen we mee he.
 
Er moet hier niet op de man gespeeld worden. Punt is dat het nog altijd niet klopt dat maar een deel van de lapped cars er van tussen mochten. Ik ga er verder niet meer over in discussie, want die is hier al eens gehouden.
 
Er moet hier niet op de man gespeeld worden. Punt is dat het nog altijd niet klopt dat maar een deel van de lapped cars er van tussen mochten. Ik ga er verder niet meer over in discussie, want die is hier al eens gehouden.

Die discussie moet hier inderdaad niet opnieuw gevoerd worden, maar daar gaat het hier niet over, want dat is ook niet wat Wheatley hier zegt.

Wheatley zegt enkel dat de gedubbelden niet helemaal terug moeten achteraan aansluiten. Daar is niets mis mee, dat is gewoon zo.
 
Er moet hier niet op de man gespeeld worden. Punt is dat het nog altijd niet klopt dat maar een deel van de lapped cars er van tussen mochten. Ik ga er verder niet meer over in discussie, want die is hier al eens gehouden.
Ge steekt zelf uw mening over de discussie in de post waarin je oproept om er niet terug over te gaan discussiëren... :wtf:
 
Die discussie moet hier inderdaad niet opnieuw gevoerd worden, maar daar gaat het hier niet over, want dat is ook niet wat Wheatley hier zegt.

Wheatley zegt enkel dat de gedubbelden niet helemaal terug moeten achteraan aansluiten. Daar is niets mis mee, dat is gewoon zo.
Klopt.
Ge steekt zelf uw mening over de discussie in de post waarin je oproept om er niet terug over te gaan discussiëren... :wtf:
I know, ik kon het voor één keer ni laten :headshake: .

Om het over dit seizoen te hebben, kunnen we het er tenminste over eens zijn dat het mag gedaan zijn met dat gezeik tussen teams en de FIA tijdens de race?
 
Dat was nu ook niet de bedoeling van mijn post om elkaar weer te beschuldigen :/

ik blijf erbij, we hebben getuige geweest van een speciaal voorval die RB toch echt zeer goed uitkwam
 
Om het over dit seizoen te hebben, kunnen we het er tenminste over eens zijn dat het mag gedaan zijn met dat gezeik tussen teams en de FIA tijdens de race?

Absoluut, en als ik me niet vergis heeft Brawn al aangegeven dat dit in 2022 serieus aan banden zal worden gelegd.
 
Als er 1 boodschap shocking en sickening was, dan was het wel die van Toto eerder in de race met de vraag geen SC buiten te brengen om de race niet te verstoren, terwijl er duidelijke veiligheidsrisico's waren.
Als ik me goed herinner zei Toto dat tijdens de VSC toen Max al gepit had voor nieuwe banden. Als hij dan toch nog een SC had laten uitrijden dan zat Max vlak achter Lewis met een gratis pitstop.
 
Als ik me goed herinner zei Toto dat tijdens de VSC toen Max al gepit had voor nieuwe banden. Als hij dan toch nog een SC had laten uitrijden dan zat Max vlak achter Lewis met een gratis pitstop.

Het bericht was letterlijk "please no safety car, it interferes with the race". Of een SC al dan niet de race verstoort is nooit een argument, het enige argument is veiligheid. Dat bericht was gewoon fout, hoe je het draait of keert.

Het exacte tijdstip waarop hij het zei weet ik niet, maar doet er op zich niet zoveel toe. Ze hadden kans om binnen te komen, ze doen het niet, en vragen dan om geen SC buiten te brengen. Tja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan