Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Terecht dat ze klagen. Williams heeft dat niet gekregen in 2018, toen ze ook logistieke problemen haddenBlijkbaar enkele teams waaronder Merc die zijn gaan zagen dat Haas hun halve testdag mochten inhalen. Met het argument dat de test maar drie dagen mocht duren. Dus de FIA heeft nu gewoon gezegd dat Haas dan maar elke dag een uurtje langer mag blijven rijden als oplossing![]()
Eindelijk een auto die radicaal anders is

En dan zal ik eens de sfeerspons uithangen.sorry, had moeten zeggen, eindelijk een seizoen waar er verschillen zijn in design/filosofie.
Binnenkort is het gedaan met ontwikkelen. Als de prijzen van de brandstof nog wat stijgen zitten ze aan hun budget cap met alleen die kost 
Volgens AMUS waren de drie teams die hiermee niet instemden McLaren, Alpine en Alfa Romeo.Blijkbaar enkele teams waaronder Merc die zijn gaan zagen dat Haas hun halve testdag mochten inhalen. Met het argument dat de test maar drie dagen mocht duren. Dus de FIA heeft nu gewoon gezegd dat Haas dan maar elke dag een uurtje langer mag blijven rijden als oplossing![]()
Ik verwacht zeker niet de Mercedes terug heer en meester gaat zijn om eerlijk te zijn. Gewoon, pure gut feeling.Als blijkt dat Mercedes in de eerste race iedereen weer los naar huis rijdt, dan zijn we wsl weer vertrokken voor een paar jaar Merc dominantie:
- Kudos to Merc met hun geniale design
- Gefrustreerd dat de anderen niet op iets dergelijks geniaals kunnen komen
- En ik stop met kijken naar de races. Geen zin in alweer een paar jaar Merc dominantie en Hamilton wereldtitels.
Zijn er hier mensen die tevreden zijn van F1 TV Pro? Nog tot 13 maart 20% korting. Maar ik hoor graag hier wat meningen.
ik denk niet dat de kleur zo veel rol speelt hoor. als dat zoveel speelde, hadden ze geen 2 jaar in het zwart rond gereden. Mercedes rijdt gewoon traditioneel in het zilvergrijs, en je kan die symboliek van die zwarte livery niet eindeloos door trekken.Ik vraag mij toch af of ze bij Mercedes dan iets gevonden hebben om die problemen bij warm weer op te lossen. Daar hadden ze toch wel problemen mee. Zal wel allemaal niet de fout van de motor zijn maar het moet wel zijn dat ze daar iets gevonden hebben als je de cooling van de motor zo kan optimaliseren en/of minimaliseren. Denk wel dat het terug overschakelen naar de zilver livery en niet meer de black livery daar ook wel achter gezocht moet worden.
yup.Zeker. Eerste 2 jaar waren echt wel buggy maar toch op niveau tegenwoordig.
Idd iets te vroeg conclusies getrokken:Volgens AMUS waren de drie teams die hiermee niet instemden McLaren, Alpine en Alfa Romeo.