Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen is ongeveer beter dan Fittipaldi toch denk ik?Wie is er dan nog in de running voor dat zitje? Giovinazzi ofzo?
Dat denk ik ook, maar ik blijf toch benieuwd want ik zie vreemd genoeg niet echt namen passeren.Iedereen is ongeveer beter dan Fittipaldi toch denk ik?
Zou wel tof zijn voor Giovinazzi, toch zuur hoe die aan de kant is geschoven. Maar ik vermoed dat die niet genoeg centen meebrengt?

Verdient ongetwijfeld een zitje, maar brengt geen centen mee.Piastri?
Gio heeft zijn kansen wel gehad vind ik...
Bij Piastri is het niet (alleen) omwille van de centen, maar ook omdat dat een Renault junior is. Moet je je weinig zorgen maken om budget, maar dan ben je wel heel afhankelijk van de eerste rijders en/of je werkgever je elders een tijdelijk zitje wil bezorgen.
ik heb geen zin om die te zien sukkelen in een kreng van een auto, ik weet dat sommige mensen denken dat HAAS er goed gaat uitkomen, maar ik verwacht een complete flop. Niet vergeten dat PAPA Mazepin bonussen gaf aan het personeel om het zinkend schip niet te verlaten.Stoffel![]()
Ik denk dat er vooral veel commentaar van de andere sponsers is gekomen in den aard van: als Uralkali blijft zijn wij weg. Dan is die beslissing snel gemaakt ongeacht hoe ze zelf over die oorlog denken.![]()
Fittipaldi to test with Haas in Bahrain after Mazepin exit
Haas’ Formula 1 reserve driver Pietro Fittipaldi will drive for the team at the upcoming pre-season test in Bahrain. Thewww.motorsportweek.com
Fittipaldi zal testen, maar gaat waarschijnlijk niet racen.
ik vind die uitleg van Steiner trouwens ook maar tenenkrullend. Ze hebben Mazepin en Uralkali aan de deur gezet, omdat "er veel kritiek was op de oorlog"
zelf hebben ze geen mening over die oorlog, misschien?
Met het aan de kant schuiven van Mazepin heb ik nul medelijden eerlijk gezegd. Hij mag nu vertrekken door het gebrek aan geld, net zoals dat hij al mocht starten omdat hij geld meebracht, in dat opzicht is het maar rechtvaardig.Kben geen fan ban die jongen, verre van, maar das gewoon zuur om zo aan de kant geschoven te worden. Net zoals vele andere Russische sporters btw die mogelijks zelfs tege de oorlog zijn.