Nrt
Well-known member
Met wie scheelt er niks daar.Die De Troetsel ziet er mij nen brave mens uit, maar ik heb toch de indruk dat daar iets mee scheelt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met wie scheelt er niks daar.Die De Troetsel ziet er mij nen brave mens uit, maar ik heb toch de indruk dat daar iets mee scheelt?
Ik ben van de Maaskant en ik weet het zelfs niet heel goed. Ik heb het ooit wel eens gehoord.Dikke tooi, vat het programma wel samen. Wat betekend dat zelfs, als Noord-Limburger nooit gehoord.
Ik wil het nu ook wel eens kijken haha.Dikke tooi, vat het programma wel samen. Wat betekend dat zelfs, als Noord-Limburger nooit gehoord.
Ik wil het nu ook wel eens kijken haha.
Is het niet eerder toei dan tooi?
Dat heb ik wel al gehoord in de context van een koe die tegenwerkt en wat gevaarlijk wordt.
Volgens dialectenwoordenboek is het een "opstandige vrouw". Een bitchy teef.

En dan nog anoniem gemaakt. Man man man, wat een marginale wereld.Respect voor iedereen die nog scheids wil worden, want ge begint op dat niveau.
Dat zal hij zelf gevraagd hebben he. Er waren ook spelers die anoniem waren doorheen de reeks.En dan nog anoniem gemaakt. Man man man, wat een marginale wereld.
Wat triestig is.Dat zal hij zelf gevraagd hebben he.
Komt mss gewoon ni graag op tv. Het leek mij wel een reus.Wat triestig is.
Waarom dat? Ik zou daar toch ook niet gediend mee zijn om zomaar plots mee te spelen in een reality-show zonder daar toestemming voor te geven. En al zeker niet als uw rol die van uitgescholden scheids is.Wat triestig is.
Het is nu eenmaal een dwarsdoorsnede van het volkse Vlaanderen. Al die taferelen kom je ook tegen in het amateurwielrennen, op de cross, bij cafésporten, in carnavalsmilieu's, ...Het hele gebeuren is triestig.