farmacie vs bio-ingenieurswetenschappen

Die coronapremie was 500 euro/maand en dat per apotheek, niet apotheker. Dus daar kan je onmogelijk met sjoemelen. Als je dat allemaal gaat optellen, dan gaat dit echt maar een beperkt effect geven op uw jaarlijkse omzet. Ik ga de balans van vorig jaar eens bekijken, maar ik verwacht niet dat dit van die mate gaat zijn dat ik er van ga achterover vallen. Hoegenaamd niet. De meerverkoop tgv covid werd ook onderuit gehaald door het ontbreken van een (oa) griepseizoen. Vorig jaar hebben we zo goed als geen hoestsiropen (en co) verkocht. Die lagen voor het eerst in 40 jaar te vervallen in het rek. Hoe merkwaardig dat ook lijkt, want covid is een luchtweginfectie...toch heeft het dragen van masker/handschoenen/gels...er voor gezorgd dat er veel minder andere virussen konden circuleren. Ik denk bv niet dat ik ooit minder antibiotica heb verkocht (bv oorontstekingen...zo goed als afwezig). Ik zie echt niet in hoe de voorbije 2 covidjaren een kleine apotheek een zodanige boost kunnen geven dat die er eventjes een andere vestiging gaan bijnemen, tenzij dat plan al lang lag te broeden of er andere financiele middelen zijn bijgekomen.
Bedankt voor de interessante toelichting! Dan is er zoals je zegt inderdaad iets meer aan de hand bij die apotheek…

Terug
Bovenaan