Smaken verschillen soms.De bediendes van alle winkels in mijn buurt zijn niet okay.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smaken verschillen soms.De bediendes van alle winkels in mijn buurt zijn niet okay.
Nu ben ik wel nieuwsgierig of jij een man of vrouw bent?Er was altijd al een zekere aantrekkingskracht aanwezig met een bevriend koppel van ons. Als we samen dronken of feesten werden er soms wel wat blikken uitgewisseld of werd er tegen elkaar aangeschuurd bij het dansen. Soms een kus op de mond, al lachend. Een knuffel die wel erg intiem aanvoelt. Dat overkwam mij of deed ik dan zelf weer bij hun beide. Al bij al wat 'onschuldig' en niet zo ongewoon in onze groep vrienden.
Op een dronken nacht ben ik alleen bij hun thuis beland na een nachtje stevig uitgaan. Eerst lag ik in de zetel, maar toen een van hen me kwam instoppen was de verleiding te groot en zijn we beginnen kussen en dan zo met 3 samen in bed beland. Dat was absoluut niet de bedoeling, een combinatie van dronkemansmoed en losbandigheid maar ook natuurlijk de al langer bestaande aantrekkingskracht.
De nuchtere ochtend erna direct naar huis vertrokken om tegen mijn partner te zeggen wat er gebeurd is met de staart tussen de benen. Ruzie, gehuild, ferme woorden uitgewisseld. Een zware periode van een 2-tal maand in de relatie, maar uiteindelijk hebben we toch elkaar weer gevonden erna. De belofte gemaakt, ook met het bevriend koppel, dat dat niet meer ging gebeuren. Fast forward een paar maanden, we gaan weer in groep uit, het is gezellig en mijn partner en ik passeren op het einde van de nacht bij hun thuis. We zijn zeer goed bevriend dus dat gebeurt wel vaker. Van het een komt het ander en we belanden samen in bed. Ineens met vier dus. En dat was erg fijn. Daarna is dat nog een paar keer gebeurd, op groepsreis ook zelfs, tot mijn partner duidelijk aangaf dat hij het niet meer mag zitten omdat hij zich er wat raar bij voelt. Na wat meer praten erover gaf hij wel aan dat hij er ok mee is dat ik af en toe eens bij hun beland, zolang het ons seksleven niet beïnvloedt en ik er maar eerlijk over vertel als hij er om vraagt.
Ik zou het alvast zeker niet aanraden als je partner aangeeft dat niet te willen. Ik voelde mij de ochtend na de initïele keer echt vreselijk en heb ook meteen open kaart gespeeld met m'n lief. Het bevriende koppel heeft zich ook meteen uitgebreid geëxcuseerd en is verhaal komen doen dat dat 'achter de rug' echt not done was. Als mijn partner nu aangeeft dat hij liever niet heeft dat het nog gebeurt, dan stopt dat verhaal ook meteen.
Volgens mij zijn het allemaal mannen onder elkaarNu ben ik wel nieuwsgierig of jij een man of vrouw bent?

CoolVolgens mij zijn het allemaal mannen onder elkaar![]()
Indeed, mannen onder elkaar. Ik denk ook wel dat zoiets misschien net iets meer gebeurt bij homo's? Niet dat ik voor iedereen wil praten natuurlijk, maar uit mijn ervaring bij het daten blijkt wel dat er veel losbandigheid bestaat en er toch vaak wel wat opening bestaat naar het openstellen van een relatie. Al kan dat tegenwoordig bij hetero's die daten natuurlijk ook zo zijn, ik heb er niet echt ervaring mee.Nu ben ik wel nieuwsgierig of jij een man of vrouw bent?

Ik vraag het ook omdat vriendin en ik spelen met het idee extra personen toe te voegen. De fantasie intrigeert, maar het logistieke en hoe en wie is een ander verhaal. Dus vond jouw verhaal wel easy going, maar mannen blijven mannenIndeed, mannen onder elkaar. Ik denk ook wel dat zoiets misschien net iets meer gebeurt bij homo's? Niet dat ik voor iedereen wil praten natuurlijk, maar uit mijn ervaring bij het daten blijkt wel dat er veel losbandigheid bestaat en er toch vaak wel wat opening bestaat naar het openstellen van een relatie. Al kan dat tegenwoordig bij hetero's die daten natuurlijk ook zo zijn, ik heb er niet echt ervaring mee.![]()

Stuur maar pmIk vraag het ook omdat vriendin en ik spelen met het idee extra personen toe te voegen. De fantasie intrigeert, maar het logistieke en hoe en wie is een ander verhaal. Dus vond jouw verhaal wel easy going, maar mannen blijven mannen![]()

Beyond gaming never dissapoints! Ik veel een namechange aankomen - beyond partners, voor al je swinger-vragen en verhalen.Stuur maar pm![]()

Krijgt 'multiplayer' ineens een andere betekenis op een gameforum!Beyond gaming never dissapoints! Ik veel een namechange aankomen - beyond partners, voor al je swinger-vragen en verhalen.
Exact dit. Plus, op een gegeven moment zou ik die vrouw dan uitgebreid aan het beffen zijn om dan plots, uit het niets, er aan te denken dat onze Geoff zijn fluit daar al vaak in heeft gezeten. Goesting direct weg.Er is een hete vriendin van een goeie maat van mij die ik dolgraag achterwaarts in de poes zou willen naaien indien ze vrijgezel had geweest. Maar er naar handelen doe ik absoluut niet, don't ever fuck a woman of a friend!! Als ze toch eens in een string voor mij zou staan draai ik mij om om naar huis te gaan en de geilheid eruit te fappen
Ik schrijf u nu al op papier, dat wanneer jij een scheve schaats rijdt (6 minuten plezier) dat uw vrouw het afbolt en je alleen zal verder moeten. Op basis van bovenstaande zin en op basis van logica. Tenzij jouw vrouw een zéér openminded woman is, maar dat is ze blijkbaar niet. Gelukkig maar zou ik zeggen. Of anders zou iedere man wel wat rondfladderen met iedereen die het toelaat.Helaas ligt mijn vrouw dwars.
Zijn vrouw is het teweten gekomen en nu is hij bannend. Dubbele horrorIk schrijf u nu al op papier, dat wanneer jij een scheve schaats rijdt (6 minuten plezier) dat uw vrouw het afbolt en je alleen zal verder moeten. Op basis van bovenstaande zin en op basis van logica. Tenzij jouw vrouw een zéér openminded woman is, maar dat is ze blijkbaar niet. Gelukkig maar zou ik zeggen. Of anders zou iedere man wel wat rondfladderen met iedereen die het toelaat.
Misschien wil ze wel meedoen aangezien ze al dwars ligt?Ik schrijf u nu al op papier, dat wanneer jij een scheve schaats rijdt (6 minuten plezier) dat uw vrouw het afbolt en je alleen zal verder moeten. Op basis van bovenstaande zin en op basis van logica. Tenzij jouw vrouw een zéér openminded woman is, maar dat is ze blijkbaar niet. Gelukkig maar zou ik zeggen. Of anders zou iedere man wel wat rondfladderen met iedereen die het toelaat.
Dwars- fluit?Misschien wil ze wel meedoen aangezien ze al dwars ligt?

Kunt voorstellen hé. Dan blijft het in de familie, kunde elkaar nog zien op doopsels en familiefeesten. Niks verloren.Terug on-topic: mijn schoonzus. De betere versie van mijn vrouw, zowel qua uiterlijk als qua karakter. Toch al veel gevloekt dat mijn vrouw niet haar karakter heeft.
Bij mij wast juf Anja int 1ste en 2de middelbaarKunt voorstellen hé. Dan blijft het in de familie, kunde elkaar nog zien op doopsels en familiefeesten. Niks verloren.
Mijn eerste gefantaseerde partners waren mijn knappe juffen.
Vooral 1 die eruit sprong, was ook altijd heel lief. Mooi stem.. Verdorie Juf Hilde, the one that got away.
, ze droeg ook steevast leggings en rokjes. Twas elke avond fappen geblazen eens ik terug thuis was*Terug on-topic: mijn schoonzus. De betere versie van mijn vrouw, zowel qua uiterlijk als qua karakter. Toch al veel gevloekt dat mijn vrouw niet haar karakter en uiterlijk heeft.