Prime Fallout

ik vermoed ook dat ze in vault 31 gezeten heeft
Dat zou niet logisch zijn.
Ze stond niet bij de lijst van ontvrozen personen.
Ze was gekend bij Vault-tec dus iedereen had haar herkend.
Ze zou moeten ontsnappen uit cryo en de vault.

Vault 4 kan nog een optie zijn en anders een chinese cryo spin
 
Ja jongens, het was lang geleden dat ik een reeks niet kon neerleggen maar dit was er toch zo eentje.

De opkomst van streaming heeft heel veel bestaande franchises nieuw leven in proberen blazen en vaak met zeer beperkt succes. Dit daarentegen was voor mij nagenoeg perfectie.

Hopelijk werkt de wisselwerking Bethesda/Fallout Prime in beide richtingen en dan zal Fallout 5 een topper worden.

:love:
 
aflevering 1 gezien.. meh...
uitgekeken... nog steeds meh...
Tis wel mooi van setting maar je merkt snel op dat er toch wel heel wat decors gerehashed worden. De vaults... duh maar de scene als maximus terug naar de brotherhood gebracht werd was precies dat stadje philly.

Nooit geen fallout gespeeld dus heel de fan service is me duidelijk ontgaan. Mss ligt het daaraan.
 
uitgekeken... nog steeds meh...
Tis wel mooi van setting maar je merkt snel op dat er toch wel heel wat decors gerehashed worden. De vaults... duh maar de scene als maximus terug naar de brotherhood gebracht werd was precies dat stadje philly.

Nooit geen fallout gespeeld dus heel de fan service is me duidelijk ontgaan. Mss ligt het daaraan.
Dat was toch ook terug in Philly? Ze lieten volgens mij zelf de pijl zien wanneer de helikopter er over vliegt.
 
Dat heb ik dan totaal gemist!
Net even nagekeken: laatste aflevering 02:40

IMG_4699.jpeg
 
Dat was toch ook terug in Philly? Ze lieten volgens mij zelf de pijl zien wanneer de helikopter er over vliegt.

Klopt en staat zelfs beschreven in de wiki.

 
omdat ze dat dorp hebben overgenomen, en er hun basis van gemaakt hebben, de eerste keer ze er waren?
 
de suspension of disbelief is altijd moeilijk in een serie gebaseerd op een game setting waar ze vingers en benen aannaaien zoals het niets is... :unsure:
 
Ik vond het geweldig. Nooit een game gespeeld ervan omdat ik niet zo into SP games ben maar deze serie was ZALIG.
Zwaar fan en ik kijk zeer hard uit naar het 2e seizoen
 
Spellen nooit gespeeld, voordeel/nadeel laat ik in het midden.

Zit nu in aflevering 4 en kan me toch niet helemaal overtuigen. Ik kan de mix tussen gore, humor en cringe niet zo smaken.
 
Serie gisteren afgekeken en best wel leuk. De eerste 3 afleveringen was ik niet helemaal overtuigd maar gaande weg vond ik het meer en meer boeiend. Zeker de ontwikkelingen in Vault 33 vond ik vrij interessant om te zien. Seizoen 2 mag er van mij snel komen met meer Ella Purnell :drool:
 
Terug
Bovenaan