Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iemand anders whatsapp gebruikt en jij zit het contactenlijstje van die persoon, heeft FB jammer genoeg ook je nummer.Als je whatsapp gebruikt heeft FB je gsm nr ook
K hoop dat hij ze allemaal heeft opgenomen danMijn nummer is niet gelekt.
Marc Van Ranst heeft er duidelijk meer last van:
. Wie weet hoeveel brave zielen zaten er anders tussen.
.aangezien hij al aan prankcaller 126 zit (anomiempjes niet meegerekend) en het vertikt van zijn nummer te laten veranderen zou ik toch ook naar de politie stappen.Allez naar de politie omdat ze 'm eens bellen... aub niet overdrijven eh.
no such thing as a free breakfast my friend.Vaak krijg je dan een 10-30% kortingsbon. Mij niet gelaten dat je graag de volle pot betaald voor kleding, maar niet alles is een manier van "data verzameling".
Na je email in te geven kan je ook gwn selecteren om geen reclame meer te ontvangen etc. Ik zou nogal veel koopjes gemist hebben als ik mij niet had aangemeld bij mijn favoriete kledijwinkel.
heb net dezelfde gehad tijdje geleden (david en al).... maar ik zit wel niet bij facebooleak.Ik ben er ook bij. Heb sowieso al geregeld dat er nummers mij bellen die ik niet ken, die pak ik nooit op.
Maar gisteren ne whatsapp van een +82 nummer
"hello David, it's about the appartment you helped me find. My immigration agent is asking me aout the immigration buying situation."