racemaniac
Member
Dan zijn we het daarover oneens wat het betekent wat daar staat.Mijn quotes zijn de eerste 2 paragrafen van die detail-pagina, dus wat denk je?
Volgens wie? Want da staat ook weer niet gedefinieerd in de tekst.
Nee, het valt niet buiten het proposal zoals het verwoord is omdat het zo vaag is... Volgens de FAQ op de stopkillinggames website valt het erbuiten, maar wederom is dat niet relevant want de tekst van het burgerinitiatief verwijst er niet naar.
Uiteindelijk is die referentie naar de charter belangrijk. Ge kunt license onduidelijk vinden als term, maar dat is dan enkel een probleem als een redelijke uitvoerder van de charter iets waar ge abonnement op neemt als uw eigendom zou zien, en dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Voor mij is het zoals het in de detailpagina staat meer dan duidelijk genoeg.
Btw, we zijn duidelijk aan weerszijde van deze discussie, maar 'k apprecieer het wel dat ge de moeite doet om uw zichtspunt duidelijk te maken. Ik zie nog niet helemaal welke issues ge zelfs in uw worst case scenario zou zien waarom ge dit niet zou steunen, maar als dit echt zo vaag voor u is, fair enough. Ik moet ook bekennen dat ik die petitie altijd gelezen heb met de context die ik errond weet (en ook wetende dat dit een begin is van wetgevers die het dan compleet gaan verhakselen tot iets compleet anders, en waar dan hopelijk nog iets voor de consument van overschiet
).Ik vraag me nog wel nog steeds af of gij wat er in Belgie gebeurd is rond lootboxes nu goed vindt of niet. Want idd, sommige dingen zijn nu geregionlocked in Belgie, en ge haalde het ook aan als wat er met games zou kunnen gebeuren. Verkies jij dat onze rechten geschonden worden zolang we maar alles krijgen? Want zo komt het dan voor mij over.

.
.....