Escape From Tarkov

Shooter PC Escape From Tarkov

Denk dat de moeilijkheid er ook vaak inzit dat je wordt beschoten van god weet waar. (helaas) vandaag weer 2x gekilled als ik aan het extracten ben, gewoon head-eyes gedaan. Redelijk frustrerend want dan ben je na 40min op 5 seconden van de loot die je nodig hebt voor je quest of hide out, maar part of the game I guess.
Learning curve is inderdaad ook super hoog bij deze game. Soms frustrerend, maar vaak ook heel leuk.

Ik ben er slecht in, en toch vind ik het een fijn spel, dan doen de makers wel iets goed zeker.
Evac kill is zo zuur en lame :(, maakt het spel beetje kapot naast de cheaters en scav on scav geweld.
Meestal 'strafe' ik L-R continue zodat het moeilijker is, maar dan nog.

Idd, zien van welke kant ge beschoten wordt is moeilijk, en tegen je het eindelijk ziet is 't te laat!

Momenteel customs, interchange en woods onder de knie aan 't krijgen.
Labs waag ik mij in de verste verte nog niet aan :D
 
Evac kill is zo zuur en lame :(, maakt het spel beetje kapot naast de cheaters en scav on scav geweld.
Meestal 'strafe' ik L-R continue zodat het moeilijker is, maar dan nog.

Idd, zien van welke kant ge beschoten wordt is moeilijk, en tegen je het eindelijk ziet is 't te laat!

Momenteel customs, interchange en woods onder de knie aan 't krijgen.
Labs waag ik mij in de verste verte nog niet aan :D
Scav on scav is nu wel een pak minder door scav karma. Probleem is dat ik vaak niet snel genoeg zie wie scav is en wie niet, zeker als je elkaar plots tegen het lijf loopt.
 
Terug
Bovenaan