Ervaringen met georganiseerde misdaad

derp

Well-known member
Wij hadden vroeger een handelke in gekopieerde Twilight en crazybytes warez cd-roms
we haddne twee branders in de computer steken zodat we er meerdere tegelijk zouden kunnen branden
het branden van zo ne cd ging wel eens mis, zeker als ge er twee tegelijk deed
maja da waren de risico's van het vak
en dan ging ik die verkopen op school voor wat zakcenten
op de judo verkocht ik die dan ook
soms moest ik dan ook cd's van linkin park downloaden en die dan omzetten van mp3 naar wav
en dan ook op een cd branden
dat waren wel de mindere kanten van het vak
de bedoeling was om dan uiteindelijk een grotere computerkast te kopen en meer cd-branders te installeren ma toen begon het internet beter te werken en was het gedaan met het feest

al bij al schone centen mee verdiend
saffen en trucks voor skateboard mee gekocht vooral
of ik mij schuldig voel?
niet echt, uiteindelijk was het stelen van de rijken om terug te verdelen onder de armen
 
Laatst bewerkt:
Waarom moesten de rijken dan een illegale copie kopen ipv the real deal als ze dan toch zo rijk waren? :unsure:
 
Ineens 10 tegelijk branden als een pro. En beter van een ISO dan on the fly. Toffe tijden, georganiseerde misdaad in de nillies!

ax4kMco.jpg
 
Doet mij denken aan flippo mappen
Ik had bijna bijgetypt: 'zoals die flippo mappen'.

Ik was flippo master op school. Veel blinkers.

Later ben ik dat natuurlijk ontgroeid. Dan was ik Pokémon master. :coolbrows:

Edit: ik heb mijn allereerste flippo zelf gemaakt btw. Wie kan er dat zeggen, hé?!
 
Zak schepsnoep van de Kruidvat vullen, wegen, ticketje met prijs afdrukken -toen moest dat nog niet aan de kassa, maar kon je dat zelf doen- om dan vervolgens nog wat bij te scheppen.

Kilo's gratis snoep gestolen zo. :coolbrows:
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan