Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is heel simpel gerold worden.geen factuur gekregen.
Ze belde me dat de keuken anders niet geleverd ging worden.
En verwezen gewoon naar de kleine lettertjes.
Ze begrepen mijn gedachte gang maar beloofde dat ze hun beloftes ging nakomen…
ondertussen ook niemand meer gehoord, sinds de plaatsing van de keuken
Na zelf contact op te nemen, weten ze niet wanneer ze komen. (Voor de vaatwas en damkap) Want de techniekers zijn allemaal ingeplant.
de steen komt van een ander bedrijf (wel door keukenbouwers gekozen) deze zijn ze wel al komen opmeten maar wss is de plaatsing pas beging augustus wegens bouwverlof. Hier heb ik geen problemen mee.
wel dat ze niet eens contact opnemen voor alles goed op te volgens, zoals ze deden voor hun geld te krijgen
Ik denk dat je de verhalen van aannemers inzake wanbetalers en slechte klanten ook niet wil weten. Het moet uw zaak maar zijn die failliet gaat of in de kosten wordt gejaagd door een klojo familie die weigert te betalen omdat het ram 0.00000000005mm te ver naar links staat.Den deze had geen goede ervaring precies
![]()
Man (25) krijgt meerdere messteken “na discussie over niet-betaalde werken”, vriendin kan erger voorkomen
Aan de kerk in Weerde (Zemst) heeft zaterdagavond een zware steekpartij plaatsgevonden. Daarbij raakte een 25-jarige man ernstig gewond. Een 38-jarige verdachte werd gearresteerd en voorgeleid op verdenking van poging tot moord. Dat bevestigt het parket Halle-Vilvoorde.www.nieuwsblad.be
Idd dus steek je ze maar neer. Die dude is een psychopaat als je het mij vraagt.Ik denk dat je de verhalen van aannemers inzake wanbetalers en slechte klanten ook niet wil weten. Het moet uw zaak maar zijn die failliet gaat of in de kosten wordt gejaagd door een klojo familie die weigert te betalen omdat het ram 0.00000000005mm te ver naar links staat.
Idd dus steek je ze maar neer. Die dude is een psychopaat als je het mij vraagt.
Stel dat je zo gek bent om 20Idd dus steek je ze maar neer. Die dude is een psychopaat als je het mij vraagt.

Onmogelijk om daar gravitair water te laten in stromen met een debiet die hoger ligt dan druppel per druppel. Bovendien kwam het bovenste van de trechter ook boven de opening van de kraan, waar in de door mij doorgestuurde handleiding duidelijk en in het rood staat aangegeven dat er minstens 2 cm tussen moet zitten. Dus je neemt ze bij het handje om stap voor stap uit te leggen hoe ze hun eigen job (!) moeten uitvoeren, en nog steeds slagen ze er niet in.
Ondertussen zit die Alpex erin, is de trekdraad eruit, nu gaat het zeker niet meer om er nog een andere door te trekken. *Zucht*
Moesten ze nu eens evenveel van loodgieterij kennen dan van factureren opstellen...
Tja, wie is er dan de slimmerik .Hoewel hij lager geschoold is dan ik, verdient hij een heel stuk meer dan mezelf

Dat gaat niet om slim of niet slim. Of zeg je ook van zware gangsters die een roofoverval plegen op een oud, rijk vrouwtje dat ze "slim" zijn door op die manier aan hun geld te komen?Tja, wie is er dan de slimmerik .
Tenenkrullend zulke operkingen.
Zie je hebt groot gelijk eh, maar je kan niet uw manier van denken projecteren op anderen en hen daar dan aan houden.Dat gaat niet om slim of niet slim. Of zeg je ook van zware gangsters die een roofoverval plegen op een oud, rijk vrouwtje dat ze "slim" zijn door op die manier aan hun geld te komen?
Neen, dit gaat om:
- Heb je enige beroepseer of niet?
- Heb je enig zelfrespect of niet?
- Heb je een greintje ethiek in u zitten of help je liever smeerlapperij organiseren als broodwinning?
- Enzovoort.
Dat van die alpex wou ik eerst ook zou doen tot iemand van de winkel me zei dat ik dan heel lang kan wachten voor de put vol is. Daar had ik nog niet bij stilgestaanOh boy.
Mijn loodgieter had tijdens de verbouwing onze collector voor regenwater en collector voor stadswater initieel rechtstreeks op elkaar gekoppeld, 'voor als de regenwaterput leeg is". Ik heb hem als leek, als klant , ... moeten uitleggen dat dit wettelijk niet mag en dat dit nooit gekeurd zou geraken. Veel vijven en zessen, "ze doen dit overal", bla bla.
Ik heb hen vriendelijk gewezen op de wachtbuis, die mooi voorzien was tussen de collector van het stadswater en de regenwaterput, om op die manier een leiding te trekken naar de regenwaterput zodat die gevuld kan worden met een trechtersysteem. Ik heb hen nog het informatieformulier van de watermaatschappij doorgemaild. Ik was uiteraard flabbergasted van hun amateurisme, maar bon. Vriendelijk aangepakt, oplossingsgericht denken, uzelf niet te veel frustreren, weet je wel.
Na mijn opmerking kwam ik 's avonds toe op de werf: wat zag ik? Ze hadden door die wachtbuis zo'n smalle Alpex-leiding getrokken.Onmogelijk om daar gravitair water te laten in stromen met een debiet die hoger ligt dan druppel per druppel. Bovendien kwam het bovenste van de trechter ook boven de opening van de kraan, waar in de door mij doorgestuurde handleiding duidelijk en in het rood staat aangegeven dat er minstens 2 cm tussen moet zitten. Dus je neemt ze bij het handje om stap voor stap uit te leggen hoe ze hun eigen job (!) moeten uitvoeren, en nog steeds slagen ze er niet in.
Dus ik neem de proef op de som: werkt inderdaad niet. Waarom ze er geen dikker buis doorgetrokken hebben? "Dat lukte niet met die ribbels aan de binnenkant van die wachtbuis!".Ondertussen zit die Alpex erin, is de trekdraad eruit, nu gaat het zeker niet meer om er nog een andere door te trekken. *Zucht*
Opnieuw oplossingsgericht een toegeving gedaan, steek dan maar uw illegaal systeem terug met rechtstreekse koppeling, ik ga er wel op letten dat ik het juist uitvoer, anders kan ik hier straks mijn WC niet meer doorspoelen.
Hebben ze maandag uiteindelijk komen doen. Ik kijk vandaag in mijn mailbox; hebben ze godverdomme wel niet het schaamteloze LEF om deze interventie doodleuk te gaan factureren zeker?!![]()
![]()
Moesten ze nu eens evenveel van loodgieterij kennen dan van factureren opstellen...
Nu weet ik via via toevallig hoeveel een verkopertje daar verdient. Hoewel hij lager geschoold is dan ik, verdient hij een heel stuk meer dan mezelf. Fuck dat. Hoe je met zoveel amateurisme, ganser dagen mensen in het zak kunt zetten, en toch met zoveel geld naar huis kan lopen elke maand, dat is gewoon wraakroepend. Dat toont nog maar eens de uitwassen van de bouwsector. We gaan nog tijden tegemoet dat loodgieters een emmer water boven uw bad zetten en het voor 10 000 euro verkopen als douche.

Oh boy.
Mijn loodgieter had tijdens de verbouwing onze collector voor regenwater en collector voor stadswater initieel rechtstreeks op elkaar gekoppeld, 'voor als de regenwaterput leeg is". Ik heb hem als leek, als klant , ... moeten uitleggen dat dit wettelijk niet mag en dat dit nooit gekeurd zou geraken. Veel vijven en zessen, "ze doen dit overal", bla bla.
Ik heb hen vriendelijk gewezen op de wachtbuis, die mooi voorzien was tussen de collector van het stadswater en de regenwaterput, om op die manier een leiding te trekken naar de regenwaterput zodat die gevuld kan worden met een trechtersysteem. Ik heb hen nog het informatieformulier van de watermaatschappij doorgemaild. Ik was uiteraard flabbergasted van hun amateurisme, maar bon. Vriendelijk aangepakt, oplossingsgericht denken, uzelf niet te veel frustreren, weet je wel.
Na mijn opmerking kwam ik 's avonds toe op de werf: wat zag ik? Ze hadden door die wachtbuis zo'n smalle Alpex-leiding getrokken.Onmogelijk om daar gravitair water te laten in stromen met een debiet die hoger ligt dan druppel per druppel. Bovendien kwam het bovenste van de trechter ook boven de opening van de kraan, waar in de door mij doorgestuurde handleiding duidelijk en in het rood staat aangegeven dat er minstens 2 cm tussen moet zitten. Dus je neemt ze bij het handje om stap voor stap uit te leggen hoe ze hun eigen job (!) moeten uitvoeren, en nog steeds slagen ze er niet in.
Dus ik neem de proef op de som: werkt inderdaad niet. Waarom ze er geen dikker buis doorgetrokken hebben? "Dat lukte niet met die ribbels aan de binnenkant van die wachtbuis!".Ondertussen zit die Alpex erin, is de trekdraad eruit, nu gaat het zeker niet meer om er nog een andere door te trekken. *Zucht*
Opnieuw oplossingsgericht een toegeving gedaan, steek dan maar uw illegaal systeem terug met rechtstreekse koppeling, ik ga er wel op letten dat ik het juist uitvoer, anders kan ik hier straks mijn WC niet meer doorspoelen.
Hebben ze maandag uiteindelijk komen doen. Ik kijk vandaag in mijn mailbox; hebben ze godverdomme wel niet het schaamteloze LEF om deze interventie doodleuk te gaan factureren zeker?!![]()
![]()
Nu weet ik via via toevallig hoeveel een verkopertje daar verdient. Hoewel hij lager geschoold is dan ik, verdient hij een heel stuk meer dan mezelf. Fuck dat. Hoe je met zoveel amateurisme, ganser dagen mensen in het zak kunt zetten, en toch met zoveel geld naar huis kan lopen elke maand, dat is gewoon wraakroepend. Dat toont nog maar eens de uitwassen van de bouwsector. We gaan nog tijden tegemoet dat loodgieters een emmer water boven uw bad zetten en het voor 10 000 euro verkopen als douche.
Ah, dat is nog een goed idee voor mocht ik ooit keuring krijgen. Ok, twee buitenkraantjes (eentje regenwater en eentje stadswater) is misschien wat overkill maar het lost intussen wel het probleem op. Geniaal! Thanks.Dat van die alpex wou ik eerst ook zou doen tot iemand van de winkel me zei dat ik dan heel lang kan wachten voor de put vol is. Daar had ik nog niet bij stilgestaan
Heb dan zelf gewoon vanaf men collector een extra alpex door men wachtbuis getrokken/door de tuin en tegen men regenwaterput een buitenkraan gezet. Het systeem is dan gescheiden (zoals bij een trechter)
Als ik de put moet vullen hang ik aan mijn buitenkraan gewoon een tuinslang en steek die 10cm verder in de put.
Keuring is ok.
In principe kan ik die alpex nu ook gewoon losmaken van de buitenkraan(die tegen men put hangt) en gewoon in de put steken.
Dat stuk in het vet is corect maar ook fout. Ja er lopen dingen fout en dat is overal zo. Maar wat niet correct is dat het vaak aan de klant is om dat op te merken. Aan de klant om die kost te dragen.Kijk hé, je kan best gelijk hebben over het feit dat ze zaken hebben verprutst, maar uw laatste alinea doet je hele betoog gewoon compleet teniet. Ik hoop dan ook dat je niet zo reageert naar je aannemers toe, want het zou bij mij evengoed "salut en de kost" zijn.
In de bouw kunnen en zullen nu eenmaal zaken fout lopen. Het onderscheid zit hem in de bereidwilligheid en de manier waarop die zaken worden opgelost. Maar zelfs dan zijn er ook mensen die je niet meer tevreden kan stellen, zelfs na de nodige aanpassingen en oplossingen. Die denken over mij mss ook wel hoe jij nu over die "verkopertjes" spreekt. Terwijl ik, en zij wellicht ook, in eer en geweten ervan overtuigd ben een goed product te verkopen. Dat dan na mij, bij de uitvoering, zaken zouden foutlopen is jammer en vaak frustrerend. En mocht dat schering en inslag zijn ik zou niet 100% voor de firma kunnen staan waarvoor ik nu werk. Maar jouw conclusie over die "verkopertjes" is gebaseerd op enkel maar jouw slechte ervaring, mss ben jij één van de 5 op 100 die niet tevreden zijn, dan blijft die firma gewoon over het algemeen goed werk leveren en zijn jouw beweringen en uitspraken zwaar van de pot gerukt, respectloos en totaal onnodig. Zoals gezegd, mocht een klant zo over mij spreken, hij kan ook naar mijn goodwill en inzet fluiten om er nog iets van te maken.
Je kan die extra buitenkraan na de keuring weg doen en uw alpex gewoon in uw put steken.Ah, dat is nog een goed idee voor mocht ik ooit keuring krijgen. Ok, twee buitenkraantjes (eentje regenwater en eentje stadswater) is misschien wat overkill maar het lost intussen wel het probleem op. Geniaal! Thanks.