Eredivisie : Nederlands Voetbal 2025-2026

Hoe is het toch mogelijk. Zoveel kansen en er niks van maken. Elke halve kans is er weer eentje tegen. We zijn gewoon terug bij af. Het seizoen mag stilletjes aan stoppen wat mij betreft.
En toch heb ik er bij momenten van genoten. Nu vooral die jonge gasten minuten blijven geven. En dat gaat je uiteraard punten kosten. Maar de ontwikkeling van Bounida, Bouman, Mokio en Steur zou nu de prioriteit moeten zijn dit seizoen. Daarom alleen al vind ik dat we allesbehalve terug bij af zijn. Hier staat een groep met potentieel dat nog een paar cruciale versterkingen mist.

Zolang Berghuis en Weghorst maar niet spelen ben ik ook gewoon content. :)

En toch heb ik er bij momenten van genoten. Nu vooral die jonge gasten minuten blijven geven. En dat gaat je uiteraard punten kosten. Maar de ontwikkeling van Bounida, Bouman, Mokio en Steur zou nu de prioriteit moeten zijn dit seizoen. Daarom alleen al vind ik dat we allesbehalve terug bij af zijn. Hier staat een groep met potentieel dat nog een paar cruciale versterkingen mist.

Zolang Berghuis en Weghorst maar niet spelen ben ik ook gewoon content. :)
Dat is zeker waar, mijn "terug naar af" kwam vooral uit frustraties. Er zaten enorme mooie aanvallen bij die niet beloond werden. Er staan leuke talenten klaar en volgend jaar moet het gewoon beter worden. Hopelijk eindigen we nog 2de en kunnen we volgend seizoen eens competitief zijn.

Voor een slechtere keuze dan Heitinga gaat hij toch zijn best moeten doen. ;)
Dat is waar. Eigenlijk hebben we hierdoor gewoon weer een seizoen weggegooid. Begrijp me niet verkeerd, met een goede coach waren we (normaal gezien) ook niet sterk genoeg om PSV uit te dagen voor de titel, maar nu mag je blij zijn dat je nog meedoet voor de tweede plek. En in de CL moest het ook beter. Eigenlijk was de loting gunstig genoeg om de volgende (tussenronde) te halen.

Hahaha, Feyenoord dacht nog even over Sparta te wippen, erop en erover, maar dat loopt effe lekker mis zeg. 3-4 in de laatste seconde. Wat een match.

Terug
Bovenaan