Precies Anderlecht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang Weghorst eerste keus in de spits blijft, maakt het mij niet uit wie trainer wordt.
Ik hoop dat Antwerp alsnog kampioen wordt. Deh!
Dat is al eens ooit anders geweestDaar ga ik eerlijk gezegd geen dag slechter van slapen. Leedvermaak als ze verliezen of degraderen, ja. Maar mij slecht voelen omdat ze succes boeken, neen.

Dat is al eens ooit anders geweest![]()
Was niet echt de bedoeling dat dit een serieus gesprek werdVoor mij? Hoezo? Ik heb bij mijn weten niets giftigs gepost toen ze kampioen speelden.
, maar weet vroeger (toen ge nog Rhand waart meen ik) dat ge eens zei dat ge liever had dat Beerschot degradeerde dan dat Antwerp kampioen werd.Ben ik niet ontevreden mee. Clement is een prima coach imo. En hij is kaal en dat is sowieso een vereiste

Die zijn naam duikt altijd op, maar wilt geen coach meer worden en kan me niet voorstellen dat Beuker/Kroes hem willen. Ik hoop dat ze vooral luisteren naar Beuker, want die vind ik wel bekwaam. Ergens hoop ik dat ze iets anders verzinnen dan Ten Hag. Een Clement of die Perez wil ik wel eens zien. Al blijft Knutsen wel mijn droomkandidaat. Die gaat toch niet eeuwig bij Bodø blijven zeker?Idd, zeker als ook de naam van Frank De Boer de ronde doet.![]()
Die verdient daar blijkbaar goed, en heeft al menig grote ploeg wandelen gestuurd. Dus zie niet in waarom die dan op het huidige Ajax ja zou zeggen.Die zijn naam duikt altijd op, maar wilt geen coach meer worden en kan me niet voorstellen dat Beuker/Kroes hem willen. Ik hoop dat ze vooral luisteren naar Beuker, want die vind ik wel bekwaam. Ergens hoop ik dat ze iets anders verzinnen dan Ten Hag. Een Clement of die Perez wil ik wel eens zien. Al blijft Knutsen wel mijn droomkandidaat. Die gaat toch niet eeuwig bij Bodø blijven zeker?

Die verdient op transfers. Dat is idd het probleem.Die verdient daar blijkbaar goed, en heeft al menig grote ploeg wandelen gestuurd. Dus zie niet in waarom die dan op het huidige Ajax ja zou zeggen.
Met Ten Hag kan ik ook wel leven, maar idd weinig origineel.
Blijkbaar wou Ten Hag niet omdat Kroes niet wilt blijven. Ben benieuwd wie het nu wordt. Is Simonis echt een grote kanshebber of komen ze aan met Clement, Pastoor of toch een onbekendere buitenlander. Hopelijk snel witte rook en een slimme keuze. Simonis had ik graag gezien na GAE, maar nu toch hele sterke twijfels na zijn passage bij Wolfsburg.Ten Hag zegt neen.
Simonis de nieuwe favoriet om Heitinga te vervangen.
Hoop gewoon dat men opnieuw (Farioli) kiest voor een moderne tactische trainer. Geen zicht in hoeverre Simonis in dat plaatje past.Blijkbaar wou Ten Hag niet omdat Kroes niet wilt blijven. Ben benieuwd wie het nu wordt. Is Simonis echt een grote kanshebber of komen ze aan met Clement, Pastoor of toch een onbekendere buitenlander. Hopelijk snel witte rook en een slimme keuze. Simonis had ik graag gezien na GAE, maar nu toch hele sterke twijfels na zijn passage bij Wolfsburg.