Eredivisie : Nederlands Voetbal 2025-2026

Ajax is toch echt geen team meer waar je graag naar kijkt he. Daar is geen enkele speler waarvoor je naar het stadion komt. Alleen die Baas is een lekker spelertje, de rest kan er helemaal niks van.

Ajax is toch echt geen team meer waar je graag naar kijkt he. Daar is geen enkele speler waarvoor je naar het stadion komt. Alleen die Baas is een lekker spelertje, de rest kan er helemaal niks van.
Toch echt genoeg spelers in die kern waar ik voor naar een stadion zou gaan. Alleen draait die ploeg vierkant, en speelt iedereen dicht bij zijn ondergrens.

Mits de juiste trainer, en een goede TD die die paar broodnodige versterkingen kan halen, kan Ajax er snel weer staan. Deze kern is deftig imo. Alleen een paar net iets te grote hiaten.

Ik ben ook wel overtuigd dat er veel meer uit te halen valt. De kern is niet sterk genoeg om PSV het moeilijk te maken, maar strijden om de 2de plek moet haalbaar zijn imo. Uiteraard is de balans wel weg zonder deftige 6 en LB.

Stevig zeg. Definitief stilgelegd. Goeie reactie vanuit de club wel.
De club mag eens zijn verantwoordelijk nemen. Hoe kan het dat zoiets op voorhand wordt bekendgemaakt en nog zoveel vuurwerk naar binnen is geraakt. Dat kan ik niet begrijpen. De F-side heeft veel te veel macht binnen Ajax en dat moet gewoon stoppen. Die typische zinnetjes dat ze distantiëren is gewoon te weinig als Ajax zijnde. Acties moeten er komen om dit tegen te gaan.

Na vandaag heb ik zowat alle respect en sympathie verloren voor de club waar ik voor supporter sinds 2002.... Wat een k*tzooi!

Ajax heeft ook echt totaal geen memorabele spelers (behalve dan mss Klaassen en Berghuis). Maar dit Ajax, ik heb er totaal geen voeling meer mee...

Nee, als club zijnde kan je beter zwijgen. Die post met alles wat ze wel niet gedaan hadden vervalt gewoon in het niets als je deze foto ziet van 2 mannen op de eerste rij.

Duidelijk rectaal meegesmokkeld :unsure:

Nee ik vind zo'n statements ook altijd gatachterlijk. "Iedereen in het vak gefouilleerd, honden, etc etc"

Tuurlijk jongens, daarom dat er daar een paar honderd man vanalles zit af te steken. Ik snap ook niet goed waarom je als club zo meegaat in die dingen. Die eerst paar stadionverboden zal er wss wel protest zijn, maar als je consequent gaat handelen ebt dat ook wel weg.

Duidelijk rectaal meegesmokkeld :unsure:

Nee ik vind zo'n statements ook altijd gatachterlijk. "Iedereen in het vak gefouilleerd, honden, etc etc"

Tuurlijk jongens, daarom dat er daar een paar honderd man vanalles zit af te steken. Ik snap ook niet goed waarom je als club zo meegaat in die dingen. Die eerst paar stadionverboden zal er wss wel protest zijn, maar als je consequent gaat handelen ebt dat ook wel weg.
Clubs zijn gewoon bang voor die mannen. Dat is gewoon echt tuig. De onderwereld van Amsterdam zit daar en niemand die daar iets tegen durft te doen.

Blijkbaar hadden die mannen de nooduitgang opengezet zodat ze rustig binnen konden zonder ticket en met dat vuurwerk. Dan heb je als club gewoon gefaald.

Even los van de regels, want die moeten natuurlijk gevolgd worden, maar als ik zie wat voor een kanonnen binnen zijn geraakt en de manier waarop, dan is een forfaitnederlaag en een dikke boete de enige juiste straf. Jammer voor de grote meerderheid gewone supporters, maar als club heb je gewoon keihard gefaald.

Even los van de regels, want die moeten natuurlijk gevolgd worden, maar als ik zie wat voor een kanonnen binnen zijn geraakt en de manier waarop, dan is een forfaitnederlaag en een dikke boete de enige juiste straf. Jammer voor de grote meerderheid gewone supporters, maar als club heb je gewoon keihard gefaald.
Een club als Ajax kan toch een deftige private beveiliging betalen? Of is er medewerking van binnen de club zelf voor zo'n 'acties'

Een club als Ajax kan toch een deftige private beveiliging betalen? Of is er medewerking van binnen de club zelf voor zo'n 'acties'
Goede vraag. Ik ben ervan overtuigd dat de F-side wel wat lijntjes binnen het bestuur heeft, daarmee wil ik nog niet zeggen dat ze actief eraan meewerken, maar een oogje zal al sneller dichtgehouden worden.

Geld zal er zeker genoeg zijn, dat geldt voor alle clubs. Voetbal is al genoeg op de kosten van de gewone burger, terwijl er miljoenen aan spelers wordt gegeven. Geeft stof tot nadenken wat mij betreft.

En dan vergeet die nog een Weghorst te vermelden.
Gisteren was er nog zo'n kind dat het shirt van Weghorst kreeg. Die moet toch echt de ergste avond van zijn leven hebben gehad.

Soit, Ajax tegen Feyenoord zonder de vakken waar de F-side zit en de laatste training voor die match, die altijd vol vuurwerk bijgewoond wordt, achter gesloten deuren. Dat is al een begin van Ajax.

Terug
Bovenaan