EPSON EH-TW3200

Einddatum + uur van de verkoop
01/08/2024 24:00

cantharides

Active member
Zinnik
iTrader: 100% (41/41)
Algemene informatie/specificaties
full HD beamer
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
af te spreken
Al wat oudere beamer, maar in perfect werkende staat. Mag weg wegens dubbel gebruik.

2 lampen erbij, maar beide zijn reeds gebruikt.

Full HD resolutie: 1920x1080.

Review destijds:

muurophangelbeugel vogel's + manueel afrolbaar scherm eventueel erbij indien gewenst.

Bieden vanaf 50€ zonder toebehoren.
Bieden vanaf 100€ met scherm & ophangbeugel.

- Hoeveel uren hebben de lampen ongeveer?
- Kan je hiermee overdag in bvb een slaapkamer naar een film/serie kijken zonder gordijn/rolluik te moeten sluiten?
- Kan je deze gebruiken voor games? (Geen AAA, maar bvb voor Dave The Diver of wat oudere games via een Steam Deck)

En tot slot, de afhaallocatie, van welke regio ben je ongeveer?

Voor de lampen ga ik moeten checken.
Eén ervan zeker >2000 uur, de andere denk ik <500 uur -- > ik check even vanavond en laat iets weten.
De nieuwe lamp werd aangekocht om de oude "preventief" te vervangen, maar ik houd deze "oude" steeds bij, omdat je nooit 100% zeker weet of een lamp het niet onverwachts gaat begeven (dan kan je nog altijd de oude terugplaatsen tot een nieuwe besteld is/aangekomen).

Goh, home cinema beamer en daglicht gaan niet goed samen volgens mij, kamer verduisteren is altijd een must.

Gamen is zeker geen probleem, daar werd toch regelmatig ESO en NBA2K op gespeeld. Werd trouwens destijds aanbevolen voor gaming & home cinema

Afhalen te Zinnik/Soignies.
Ik kan ook langsbrengen afhankelijk van de regio en of ik daar soms langskom.

Terug
Bovenaan