EPOS gamingheadsets tijdelijk in prijs verlaagd

Ik hoor mijn vader nog altijd zeggen dat het geld niet op zijn rug groeide als ik speelgoed wou. Ondertussen zijn we dertig jaar laten en heb ik geleerd dat ik zijn genen heb geërfd en het ook niet op mijne rug groeit. Daarom dat we altijd wel blij zijn met een leuke aanbieding, vooral als het met gamen te maken heeft. Wat blijkt nu? Vanaf deze week tot en met eind volgende week zijn de EPOS | SENNHEISER GAME ONE en GAME ZERO gamingheadsets op eposaudio.com in prijs verlaagd naar 129 euro.

Wat is het verschil tussen de twee headsets? De GAME ONE headset heeft een open akoestiek die uitzonderlijk realistisch geluid garandeert terwijl je omgevingsgeluiden blijft horen. De GAME ZERO headset heeft een gesloten akoestiek met uitzonderlijke geluidskwaliteit, voor uitzonderlijk realisme tot in het kleinste detail en precieze positionering. Ideaal voor de gamers onder ons dus.

Klinkt bovenstaande alinea te veel als een verkoopspraatje? Wel, lees dan gerust even de reviews van onze hoofdredacteur over twee andere headsets van dit merk, namelijk de EPOS H6PRO en de EPOS H3 Hybrid en concludeer zelf of deze headsets de moeite waard zijn.

EPOS.png
 
Terug
Bovenaan