Hier zie ik in mijn fluvius eindelijk dat de meteropname eerste dag van de maand zal gebeuren.
Had in oktober al gebeld naar luminus om dat te doen, zodat het misschien in orde was tegen dat ik er vanaf eind november/begin december klant werd. Vorige week toch nog eens gehoord, ze hebben dan de aanvraag opnieuw gedaan, en is nu dus snel doorgekomen.
Ben benieuwd of ze mijn twee maand voorschotten gaan bijhouden, terugstorten of wat juist

.
Nu kan ik in ieder geval iedere maand de prijzen deftig opvolgen.
De vtest geeft ook aan dat ik met Luminus Basic eigenlijk erg goed zit, behalve voor injectie wat iets beter kan. Volgens de vtest zou het iets van een 220 euro schelen, wat niet niets is natuurlijk.
Hopelijk tegen dan hebben we een laadpaal zodat die PHEV wat vaker insteekt, ook bij minder zon, zodat er netto toch minder geinjecteerd zal worden.
In ieder geval gaat de stroom volgens de vtest projectie (zonder exacte maandpieken) toch een nul operatie worden over een jaar.\
Misschien tegen de zomer nog eens herevalueren om een beter injectietarief te scoren.