2nd, die van mij arriveert hier dinsdag. Ook bedankt aan iedereen voor feedback op mijn noob vragen.Na de positieve reacties over Homewizard hier, heb ik er toch maar eentje besteldMerci voor de feedback allen, ik ben benieuwd!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2nd, die van mij arriveert hier dinsdag. Ook bedankt aan iedereen voor feedback op mijn noob vragen.Na de positieve reacties over Homewizard hier, heb ik er toch maar eentje besteldMerci voor de feedback allen, ik ben benieuwd!

Ik durf bena mijn eten niemeer in de microgolf steken sinds ik die P1 meter heb lolzz
Wel grappig dat je kan zien dat je vriendin boven de TV heeft aangestoken

Jij denkt dat maar het is stiekem de tarzan die ze oplaadIk durf bena mijn eten niemeer in de microgolf steken sinds ik die P1 meter heb lolzz

Ben je zeker dat het van de TV komt?Ik durf bena mijn eten niemeer in de microgolf steken sinds ik die P1 meter heb lolzz
De hoofdreden dat ik die homewizard enkele jaren geleden aankocht is omdat ik 20 keren had moeten terugdraaien omdat m'n vriendin dacht dat ze haar stijltang had laten insteken.Ik durf bena mijn eten niemeer in de microgolf steken sinds ik die P1 meter heb lolzz

Injectie kun je tijd zien. Wait and see de groene pieken!Ik heb nu om 9u maar 30W in de app.
Is dat omdat er wat zon op de panelen valt en de P1 meter enkel afname van het net registreert?
Met het abo kan je ook injectie zien zeker?
Afname en injectie kan je zien.
Met zonnepanelen heb je dan ook nog het zelfverbruik van je zonnestroom, dat zie je niet in de P1 meter omdat de digitale meter dat niet kan registreren. Als je wil weten hoeveel je effectief verbruikt (van het net + zonnepanelen) dan dien je de productie van de panelen nog te verrekenen.
Zijn je zonnepanelen wel op 3 fasen aangesloten?Ik zie in mijn grafiekjes wel niets echt van injectie.
Maar ik gok dat mijn verbruik lager ligt omdat ik opbrengst van de zonnepanelen gebruik?
Aangezien mijn verbruik nu 48W is en toen ik in mijn bed lag was het 300W vannacht, veronderstel ik dat er 250W opbrengst vanaf gaat van de 2 zonnestralen die er zijn
Zolang mijn verbruik positief is, injecteer ik niet zeker?
Of injecteer je ook als er bv verbruik is op L1 / 2 en opbrengst op L3
![]()
Zijn je zonnepanelen wel op 3 fasen aangesloten?
Heb deze hier ook. Er zit een montage stuk bij om deze te shroeven en te positioneren op de meter. Dit werkt enkel op Nederlands meters en niet op Belgische Meters. Maar je kan deze gemakkelijke zelf correct positioneren en vast zetten met enkele hulp middelen (klitteband bij mij.).Zou normaal wel op de meeste watermeters moeten passen denk ik.
Had er ook eens naar gekeken, maar water lijkt me nu niet zo problematisch om echt zo hard te moeten opvolgen vind ik.
Zo'n watermeter is toch nooit het geld waard? Voor de aanschafprijs alleen al, kan je 10 000 liter water kopen. Dan kijk ik liever elke 3M eens naar mijn meter
Nee, de digitale rekent enkel het verschil aan tussen de fases. Injecteer je op fase 1 3kW en draait de wasmachine op fase 2 met een vermogen van 2kW, dan heb je 1kW injectie en 0kW afname.Nee, daarom dat ik vraag hoe zit dat als je opbrengst hebt op 1 fase en verbruik op andere fase, heb je dan afname en injectie tegelijk?
Ze gingen normaal een 3-fasige omvormer plaatsen hier, maar die man had verkeerd gekeken en dacht dat ik 3x400V had. En blijkbeer heeft Huwaei geen 3-fasige omvormers die op 3x220V kunnen.
Edit: ik zie nu dat we weg gaan en alles uit is idd dat er injectie is op de app