Engie Direct staat aan 6,654 c/kWh, Total Pixel aan 8,51 c/kWh.
Die staan idd laag, maar dat is in feite de prijs van oktober.
Je weet pas op het einde van de maand wat je betaalt voor deze contracten. Dus reken je nog niet rijk bij het overstappen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Engie Direct staat aan 6,654 c/kWh, Total Pixel aan 8,51 c/kWh.
Die staan idd laag, maar dat is in feite de prijs van oktober.
Je weet pas op het einde van de maand wat je betaalt voor deze contracten. Dus reken je nog niet rijk bij het overstappen.
Iemand ervaringen met Dats24? Hebben een interessante formule, maar ik heb het op dit moment niet zo voor kleine leveranciers.

Bij mijn weten wordt de prijs voor zowel injectie als afname bepaald na de maand is afgelopen bij engie direct... Kan wel zijn dat enkel de eerste maand is volgens de tariefkaart bij aangaan contract maar daarna dus berekend na afloop van de maand.Als ik vandaag naar Engie Direct overstap voor over te gaan in januari, heb ik dan één maand de prijzen van november of weet ik gewoon niet wat de prijs dan gaat zijn?
Hoe ik het snap is Engie Direct de enige bij Engie met nog een beetje zekerheid. De formuleberekening voor afname en injectie blijft een jaar behouden. Bij flow en easy kan dit wel nog gewijzigd worden, lijkt me. Ik wil vooral op het vlak van injectie een vaste berekening. Wij zetten redelijk wat op het net ivm de afname.
Als ik naar Direct overstap, dan weet ik toch begin van de maand wat ik ga betalen de rest van de maand of werkt het zo niet?
Iemand ervaringen met Dats24? Hebben een interessante formule, maar ik heb het op dit moment niet zo voor kleine leveranciers.
Welkom in de "vrije markt"! Maar wrang is het zeker...En dat terwijl TotalEnergies ondertussen recordwinsten laat optekenen (vorig jaar 16 miljard dollar!)... Mag ik dat erg wrang vinden?
Na Mega en Octa+ gaat nu ook TotalEnergies een vergoeding aanrekenen aan klanten met zonnepanelen én een analoge teller. De vergoeding is een compensatie voor de onbalansvergoeding die zij aan Elia, de beheerder van het hoogspanningsnet, moeten betalen.
https://www.hln.be/geld/ook-totalen...draagt-die-en-wat-kan-je-ondernemen~a5bf81d7/
En dat terwijl TotalEnergies ondertussen recordwinsten laat optekenen (vorig jaar 16 miljard dollar!)... Mag ik dat erg wrang vinden?
Waarom zou je Luminus moeten horen voordat je contract ingaat?Begin deze maand zou mijn Optifix moeten ingegaan zijn. Complete windstilte bij zowel Mega als Luminus. Infeite Luminus al niet meer gehoord sinds augustus.
Omdat ik nog geen klantnummer gekregen heb, geen vraag gekregen om meterstanden door te geven...Waarom zou je Luminus moeten horen voordat je contract ingaat?
Ik vertrek bij Eneco, en die kregen letterlijk de dag nadien melding binnen dat ik ging vertrekken op datum X en Y, zo ook als melding te zien in mijn klantenomgeving.
Maak je eens geen zorgen op voorhand over dit soort zaken.
Soms denk ik dat mensen zich er veel te druk in maken.
Vraag om meterstanden komt van fluvius, niet van energieleverancier. Als fluvius het nodig vindt. Kan ook wat later zijn, Fluvius rekent dan terug aan de hand van de inmiddels beruchte verbruiksmodellen.Omda
Omdat ik nog geen klantnummer gekregen heb, geen vraag gekregen om meterstanden door te geven...
Wat doet die chauffagist eigenlijk behalve zijn broek te hard laten zakken zodanig dat we een gleuf zien ?Wat doen die olieboeren eigenlijk op de gas en elektriciteitsmarkt. Het zou moeten verboden zijn zoveel winst te maken op basisproducten.