Energieleveranciers

In de V-test voer ik in --> Enkelvoudige meter elektriciteit EN 1165 Kwh verbruik per jaar (dat is mijn jaarverbruik en deze is erg constant)
--> V-test zegt dan 885,64€

1225€ (de helft daarvan) zou nog OK zijn (buffer inbouwen, ik begrijp dat), maar die 2550€ is dan toch gewoon van de pot gerukt?
Klopt, 2550 is van de pot gerukt. Dat wil dan zeggen 2€/kwh

Uit ervaring van familielid weetk dat Mega daar zeer goed in is. Overcompenseren met je maandelijkse bijdrage. Bij energie.be komt het wat ongeveer overeen met wat de vtest ook weergeeft.

De aardgasprijzen en aardgasfutures blijven zakken…
tse1h7z2frt91.png

De aardgasprijzen en aardgasfutures blijven zakken…
Gas nog op 139€/MWh… Optifix aan 23,76€c/KWh gaat niet interessant meer zijn als dit zo blijft doorgaan 🤔. Zoals ik al eerder heb gezegd zullen de meeste blijven zitten en wordt Luminus mogelijk de grote winnaar.

Conclusies komen er waarschijnlijk pas in februari-maart… Dan moet het al terug heel veel stijgen om de geleden schade terug goed te maken.
Ik denk dat er in december wel de gok zullen nemen ook, ik vermoed dat als je bij dezelfde leverancier blijft je geen maand opzegtermijn moet uitdoen?

Gas nog op 139€/MWh… Optifix aan 23,76€c/KWh gaat niet interessant meer zijn als dit zo blijft doorgaan 🤔. Zoals ik al eerder heb gezegd zullen de meeste blijven zitten en wordt Luminus mogelijk de grote winnaar.
Ge hebt idd al meermaals gezegd, kunt ge nu aub eens stoppen ?
Denk dat iedereen het intussen wel weet hoe je er tegenover staat.

Voor de rest heeft dit weinig meerwaarde momenteel denk ik?
Optifix is 2j vast en met huidige contracten is er nog steeds maar een klein verschil. Ik weet niet hoe het gaat draaien, jij weet niet hoe het zal draaien.

Met je bijna dagelijkse updates lijkt het alsof de gasprijs intussen op 13€c/kWh zou moeten zitten, wat gewoon foute info is.

Er worden wel geen verbruiksgegevens gedeeld.
3 man opvoeren waarvan:
* Oudere mens in kast van een villa
* Voorzitter van PVDA van een dorp
* Ene die duidelijk niet doorheeft dat zijn verbruik gigantisch is

Waarom tonen ze nooit eens iemand in een energiezuinige woning met een laag verbruik en dus dito 'lage' factuur...

Werk jij voor Engie of zo? Precies of dat je iedereen van het Optifix contract wil laten overzetten.
Ik wacht sowieso af, eventueel zelfs tot de lente. De markt is momenteel nog veel te onvoorspelbaar om de zekerheid van Optifix op te geven.

3 man opvoeren waarvan:
* Oudere mens in kast van een villa
* Voorzitter van PVDA van een dorp
* Ene die duidelijk niet doorheeft dat zijn verbruik gigantisch is

Waarom tonen ze nooit eens iemand in een energiezuinige woning met een laag verbruik en dus dito 'lage' factuur...
Die PVDA voorzitter leek wel een (slechte)acteur

Nuja ze mogen hier altijd eens bellen. 10,5maand in men jaarcontract. 2personen, voltijds minstens 1 iemand aan het thuiswerken, +200m² woonoppervlakte en zitten nu aan +-2050kWh stroom en +-6600kWh gas.

Maar dat brengt nie veel kliks op zeker ? Ofwel "deel van het complot" 😂

Werk jij voor Engie of zo? Precies of dat je iedereen van het Optifix contract wil laten overzetten.
Ik wacht sowieso af, eventueel zelfs tot de lente. De markt is momenteel nog veel te onvoorspelbaar om de zekerheid van Optifix op te geven.
Nee. Heb Optifix aan 14,03€cent.

Terug
Bovenaan