nog altijd 23.4 graden binnen. En de chauffage staat echt af af.
Kvraag me af vanwaar die warmte komt.
Same
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog altijd 23.4 graden binnen. En de chauffage staat echt af af.

Sorry ben daarnet gepasseerd en moest echt dringendnog altijd 23.4 graden binnen. En de chauffage staat echt af af.
Massa van de muren die nog warm is? Hier blijft het ook opvallend lang warm binnen, maar da's enkel maar extra uitstel om te moeten verwarmen, dus niet erg.nog altijd 23.4 graden binnen. En de chauffage staat echt af af.

Iemand een idee waar ik de Belpex-S21 factor kan terugvinden voor bv augustus om de huidige kwh prijs uit te rekenen volgens tariefformule (1.014xBelpex-S21 +2)?
Nieuwe contracten werken allemaal met Belpex en deze vind ik terug (08/2022 is deze 448,14) maar Beplex-S21 nergens te vinden..
Of zijn deze gelijk ?
Die 0,25 die de meeste variabele contracten nu weergeven is nog steeds gebaseerd op de Belpex van vorig kwartaal (193,92), voor de maand september staat deze ondertussen op 448,14 dus de prijs van 0,25 die je hier aanhaalt klopt niet hoor..Momenteel komen de variabele contracten uit op ongeveer 0,25€/KWh. Best dus nog even Optifix houden (als je tarief van 0,2376€/KWh hebt) als verzekering en zien hoe de prijzen verder evolueren.
Ik heb het hierboven over de gastarieven, niet elektriciteit…Die 0,25 die de meeste variabele contracten nu weergeven is nog steeds gebaseerd op de Belpex van vorig kwartaal (193,92), voor de maand september staat deze ondertussen op 448,14 dus de prijs van 0,25 die je hier aanhaalt klopt niet hoor..
Vb energie.be : https://energie.blob.core.windows.net/cms/assets/Tariff_Cards_f029de1609.pdf
--> met belpex 448,14 = 0,52€/kwh
Vb eneco wind & flex: https://cdn.eneco.be/downloads/nl/general/tk/BC_032_012209_NL_ENECO_POWER_FLEX.pdf
--> daar geven ze al aan dat de geschatte jaarprijs op 0,76€/kwh komt.
" Belpex-RLP (2de kwartaal 2022: €194,5776/MWh), anderzijds de jaarlijkse geraamde kostprijs op basis van een inschatting van Belpex-RLP (€673,0054/MWh)"
Of ben ik verkeerd?
Hier 23,2 graden zonder verwarming. Warmte zit nog in het huis, de meubels, de muren, vloer. Kan vlug veranderen als het kouder wordt.
.