Energieleveranciers

Ik heb alle mensen die ik op Optifix heb gezet hun my Luminus login gegevens, ik monitor dat wel voor hun als er iets moet aangepast worden :)

Ik heb naar niemand een dwingende toon. 🙄
Ik weet dat Luminus er ook op gokt dat een groot deel van de mensen (te) lang op vast gaat blijven zitten. Mijn bedoeling is beide kanten te laten zien, en niet dat de indruk komt dat Optifix de heilige graal is. Ik blijf wel zeggen dat ik Optifix aan 14,03€cent heb, maar neem mijn conclusies als blijkt dat ik uiteindelijk de foute keuze gemaakt heb.

Ik hoop dat ik in het juiste topic zit :)

Vandaag mijn meterstanden doorgegeven voor de eindafrekening, spannend :)

Iemand hier die zijn totaal jaarbedrag met daar tegenoverstaande verbruik (gas & elektriciteit - variabel contract) wil delen? Dan kan ik alvast ongeveer de grootteorde inschatten van wat er aan zit te komen :p

Maar een vast tarief nemen op het moment dat de prijzen historisch hoog staan, is toch een gewaagde beslissing.

Dat zeiden mensen in maart, april, mei, juni en juli ook.. Ondertussen maand na maand een stijging van de prijzen gezien.
Er is niets gewaagd hieraan aangezien je elke maand kan veranderen van leverancier. Als de prijzen zakken, kan je gerust veranderen en genieten van goedkopere prijzen.

Dat zeiden mensen in maart, april, mei, juni en juli ook.. Ondertussen maand na maand een stijging van de prijzen gezien.
Er is niets gewaagd hieraan aangezien je elke maand kan veranderen van leverancier. Als de prijzen zakken, kan je gerust veranderen en genieten van goedkopere prijzen.
"Je tekent wel in voor 2 jaar eh!!!"

Hoeveel mensen ik dat al uit hun hoofd het moeten praten dat ze niet tot einddatum moeten wachten eer ze mogen wisselen..

"Je tekent wel in voor 2 jaar eh!!!"

Hoeveel mensen ik dat al uit hun hoofd het moeten praten dat ze niet tot einddatum moeten wachten eer ze mogen wisselen..
Inderdaad. Daarom dat ik er hier ook op wijs dat de mensen die Optifix aangeraden wordt, ook verder op de hoogte moeten worden gehouden als de situatie veranderd is. 🤔😉

Er is niets mis met die boodschap, vooral met hoe ge ze brengt en uw insteek.
Dank je. Soms moet je “choqueren” om iets proberen duidelijk te maken. Iets “tegen de stroom in” zeggen is ook niet makkelijk. Even moeilijk als sommigen ervan te overtuigen om te opteren voor Optifix 😉.

Dank je. Soms moet je “choqueren” om iets proberen duidelijk te maken. Iets “tegen de stroom in” zeggen is ook niet makkelijk. Even moeilijk als sommigen ervan te overtuigen om te opteren voor Optifix 😉.
het verschil is dat velen hier er wel in geslaagd zijn mensen te overtuigen over optifix zonder te vervallen in een condescending toontje :)

Voor mij boeit dat zo niet, maar ik geef het maar mee dat je hier geen tegenwind krijgt voor wat je vertelt, maar hoe.

Inderdaad. Daarom dat ik er hier ook op wijs dat de mensen die Optifix aangeraden wordt, ook verder op de hoogte moeten worden gehouden als de situatie veranderd is. 🤔😉
Het houdt ook niemand tegen om zelf het op te volgen ook hé. Als je het nieuws van voorbije periode in de gaten houdt dan weet je dat er hoge prijzen zijn. Als je nu niet beseft dat je best al je contracten eens moet nakijken dan ben je naïef.

Al anderhalf uur in wacht bij luminus... tzal telefonisch ook ni meer lukken om vandaag een optifix voor iemand te regelen.

Terug
Bovenaan