Energieleveranciers

Kvraag me af hoe lang ze nog optifix gaan aanbieden… mss denken ze dat als alles zakt die mensen hun contract zullen uitzitten.

Wat niet zo zal zijn want 50% komt al van dit forum alleen 🤣

Kvraag me af hoe lang ze nog optifix gaan aanbieden… mss denken ze dat als alles zakt die mensen hun contract zullen uitzitten.

Wat niet zo zal zijn want 50% komt al van dit forum alleen 🤣
Gezien Optifix nergens naar boven komt in al die simulaties, denk ik dat dat nog wel zal meevallen. Mensen zijn lui en klikken niet verder dan die frontpage. Daarnaast vermelden alle media wel dat er een vaste tarief is bij Luminus, maar niet dat dat Optifix is, dus via Google komen ze er ook niet op..

Hier staat de teller op 10 huishoudens omgezet de laatste 2 dagen..

Voor de Luminusklanten: kunnen jullie in my Luminus duidelijk zien wanneer je contract gestart is?

Ik zie dat bijvoorbeeld voor mijn Optifix die ik al meer dan een jaar heb heel duidelijk, maar voor de mensen die ik aan het helpen ben (zitten op comfy) zie ik dus niet wanneer hun contract afloopt... Verstoppen ze dat bewust tegenwoordig? :-/

De Europese gaasvoorraden hebben de kaap van 80% overschreden en staan op 80,17%. Dit is nog niet in het nieuws gekomen. Misschien dadelijk als ze dit gelezen hebben 😂

Voor de Luminusklanten: kunnen jullie in my Luminus duidelijk zien wanneer je contract gestart is?

Ik zie dat bijvoorbeeld voor mijn Optifix die ik al meer dan een jaar heb heel duidelijk, maar voor de mensen die ik aan het helpen ben (zitten op comfy) zie ik dus niet wanneer hun contract afloopt... Verstoppen ze dat bewust tegenwoordig? :-/
Comfy: Duur van het contract: onbepaald

Logisch dus

Een vriend neemt geen Optifix omdat hij op test aankoop gelezen heeft dat Luminus eenzijdig klanten buiten durft gooien :/
Klanten die niet betalen?

Comfy: Duur van het contract: onbepaald

Logisch dus

Klanten die niet betalen?
Alle bon, ik bedoel dus wanneer prijsaanpassing is, want het is een jaarlijks vast tarief. Nogal doorslaggevend voor de startdatum van een ander contact te bepalen.

Een vriend neemt geen Optifix omdat hij op test aankoop gelezen heeft dat Luminus eenzijdig klanten buiten durft gooien :/
Zei een collega van mij ook

Heeft 2 weken terug voor variabel gekozen (om in november te starten), want "Luminus kan je gewoon omzetten naar een variabel contract als ze de vaste contracten stroom en gas moeten verkopen met verlies, met verlies verkopen mag niet"
Morgen eens vragen of hij zicht heeft op de geïndexeerde prijs van september :evil:

Alle bon, ik bedoel dus wanneer prijsaanpassing is, want het is een jaarlijks vast tarief. Nogal doorslaggevend voor de startdatum van een ander contact te bepalen.
Het antwoord van uw vraag zit in uw eigen vraag.

Het antwoord is namelijk, de startdatum maar x jaar later, met x een vol getal zonder 0.

Heb eergisteren ook vast contract Luminus genomen, maar zijn dat toch niet een stuk duurdere prijzen dan variabel of lees ik dit fout?

* Gas : 23,76 c€/kWh
* Elec dag : 58,90 c€/kWh - nacht : 45,60 c€/kWh
* Injectie dag : 33,24 / nacht : 22,02

Op mijn energie is Luminus Comfy Flex bijv
Elec +- 40 c€/kwh
Gas +- 12,56c€/kwh

Ik probeer een familielid over te zetten naar Optifix, maar na het berekenen van het voorschot zie ik nergens een knop om in te tekenen op het contract (of een ander voorgestelde formule). Geprobeerd op verschillende pc's en verschillende browsers.
Heeft Luminus een stop gezet op het aanvaarden van nieuwe klanten? 😅

Laatst bewerkt:
Het antwoord van uw vraag zit in uw eigen vraag.

Het antwoord is namelijk, de startdatum maar x jaar later, met x een vol getal zonder 0.
Ja maar hoe kan ik dat achterhalen bij mensen die al jaren hetzelfde contract hebben.. ik kan niet zover terugkijken tot hun allereerste factuur. Ik zal eens bellen dan maar.. er staat nergens een startdatum.

Edit: tariefkaarten gevonden daar staat de maand op.

Laatst bewerkt:
Ja maar hoe kan ik dat achterhalen bij mensen die al jaren hetzelfde contract hebben.. ik kan niet zover terugkijken tot hun allereerste factuur. Ik zal eens bellen dan maar.
Ik heb mijn zus ook gewoon laten bellen, ze werd prima geholpen daarmee!

Terug
Bovenaan