Mulan
Well-known member
Zijn gisteren voormiddag gepost, efkes terugscrollen dus.Zijn de nieuwe tarieven Optifix september al bekend?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn gisteren voormiddag gepost, efkes terugscrollen dus.Zijn de nieuwe tarieven Optifix september al bekend?

Niet waar, was enkel voor comfy, en enkel elektriciteit.Zijn gisteren voormiddag gepost, efkes terugscrollen dus.![]()
Gas werd ook gepost (0.33 dacht ik?)en comfy en optifix schelen nog geen centiem momenteel toch?Niet waar, was enkel voor comfy, en enkel elektriciteit.
Gas stond niet in die pdf. Prijzen zijn idd gelijkaardig.Gas werd ook gepost (0.33 dacht ik?)en comfy en optifix schelen nog geen centiem momenteel toch?
Gezien Optifix nergens naar boven komt in al die simulaties, denk ik dat dat nog wel zal meevallen. Mensen zijn lui en klikken niet verder dan die frontpage. Daarnaast vermelden alle media wel dat er een vaste tarief is bij Luminus, maar niet dat dat Optifix is, dus via Google komen ze er ook niet op..Kvraag me af hoe lang ze nog optifix gaan aanbieden… mss denken ze dat als alles zakt die mensen hun contract zullen uitzitten.
Wat niet zo zal zijn want 50% komt al van dit forum alleen![]()
Niet tot de 5de pagina.Denk als er nu iemand "optifix" googled dat BG zeker tussen de resultaten staat![]()
Is oplosbaar via die overheidsdude.Een vriend neemt geen Optifix omdat hij op test aankoop gelezen heeft dat Luminus eenzijdig klanten buiten durft gooien :/
Comfy: Duur van het contract: onbepaaldVoor de Luminusklanten: kunnen jullie in my Luminus duidelijk zien wanneer je contract gestart is?
Ik zie dat bijvoorbeeld voor mijn Optifix die ik al meer dan een jaar heb heel duidelijk, maar voor de mensen die ik aan het helpen ben (zitten op comfy) zie ik dus niet wanneer hun contract afloopt... Verstoppen ze dat bewust tegenwoordig? :-/
Klanten die niet betalen?Een vriend neemt geen Optifix omdat hij op test aankoop gelezen heeft dat Luminus eenzijdig klanten buiten durft gooien :/
Alle bon, ik bedoel dus wanneer prijsaanpassing is, want het is een jaarlijks vast tarief. Nogal doorslaggevend voor de startdatum van een ander contact te bepalen.Comfy: Duur van het contract: onbepaald
Logisch dus
Klanten die niet betalen?
Zei een collega van mij ookEen vriend neemt geen Optifix omdat hij op test aankoop gelezen heeft dat Luminus eenzijdig klanten buiten durft gooien :/

Het antwoord van uw vraag zit in uw eigen vraag.Alle bon, ik bedoel dus wanneer prijsaanpassing is, want het is een jaarlijks vast tarief. Nogal doorslaggevend voor de startdatum van een ander contact te bepalen.

Ja maar hoe kan ik dat achterhalen bij mensen die al jaren hetzelfde contract hebben.. ik kan niet zover terugkijken tot hun allereerste factuur. Ik zal eens bellen dan maar.. er staat nergens een startdatum.Het antwoord van uw vraag zit in uw eigen vraag.
Het antwoord is namelijk, de startdatum maar x jaar later, met x een vol getal zonder 0.
Ik heb mijn zus ook gewoon laten bellen, ze werd prima geholpen daarmee!Ja maar hoe kan ik dat achterhalen bij mensen die al jaren hetzelfde contract hebben.. ik kan niet zover terugkijken tot hun allereerste factuur. Ik zal eens bellen dan maar.