Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poging om Mega te bereiken om te vragen op basis van wat ze mijn afrekening willen annuleren, tevergeefs.
Al 15min wachttoon , geen medewerker te bereiken
Gas omrekenen naar m3 moet je vermenigvuldigen met die 11,51 (omdat je teller en noemer vermenigvuldigt bij de omzetting).Edit: Gasprijs moet omgerekend worden naar €/m3, is dit dan 0,08053/11,51 = 0,006996€/m3?
Mt die prijzen kom ik voor April en Mei aan 217€ elektriciteit (705kWh) en 1,18€ aan gas (169m3). Dit lijkt me te raar voor gas.
KWh is een foute spelling van kWh (kilo-watt-uur k-W-h), behalve natuurlijk aan het begin van een zin.Is er trouwens een verschil tussen KWh en kWh?
Meterstanden waren correct.Was je eindfactuur correct? Komt je beginmeterstand overeen met je voorlaatste eindfactuur en komt de eindmeterstand overeen met de meterstand die je doorgegeven hebt aan Fluvius of Sibelga?
Thx, ziet er al logischer uit.Gas omrekenen naar m3 moet je vermenigvuldigen met die 11,51 (omdat je teller en noemer vermenigvuldigt bij de omzetting).
euro/kWh = 11,51 euro / (11,51 kWh) = 11,51 euro / m3. Omdat 1m3 = 11,51 kWh.
KWh is een foute spelling van kWh (kilo-watt-uur k-W-h), behalve natuurlijk aan het begin van een zin.
Om geen nodeloze leningen aan bedrijven die failliet kunnen gaan te moeten geven?
Als je je financiën zelf een beetje kan plannen/regelen lijkt me dat sowieso wel iets goed, een correcte maandelijkse afrekening.
Ik stoor me persoonlijk zot aan de random voorschotbedragen waarmee overal geslingerd wordt.
Omdat ik met een EV aan enorm onvoorspelbare maandelijkse kosten ga zitten. En die worden normaal maandelijks vergoed door de werkgever.Waarom zou je dat willen?
Is het zinvol om nu reeds je nieuwe contract voor vanaf half augustus toch maar vast te leggen om te anticiperen op nog verder stijgende prijzen, of wachten tot de zomer?
Ik neem waarschijnlijk opnieuw een vast contract, ondanks de gestegen prijzen, wegens de zekerheid voor nog een laatste jaartje.
Niemand weet of de prijzen nog gaan stijgen.
De TTF staat al 50-60-70% onder de piek van paar weken geleden; 85 vandaag. Futures staan voor volgende jaar ook redelijk plat (een 'winter piek' van 95 zie ik).
Al wie die optifix van paar weken geleden gekocht heeft, zit ondertussen al zwaar in het rood. Dus bezint eer gij begint...
Met een opzeg vergoeding van maar 20eur valt er weinig te bezinnen.
Huh, hoezo? : oAl wie die optifix van paar weken geleden gekocht heeft, zit ondertussen al zwaar in het rood. Dus bezint eer gij begint...

Raar op de tariefkaart zie ik voor Optifix (vast) van maart 10,05 en op de tariefkaart van Mei voor Ecoflex staat nu 11,81...Optifix was hoeveel ? 10, 12 cent voor gas? De flex prijzen zijn al bijna 2mnd lager.
Welke tarieven precies? Want ik vind enkel hogere...Wie 13.4 pakt, betaalt 50% meer dan de huidige flex tarieven, just so you know.
Tjah wat moet je hiermee? Wat een prijzen.. Vind het persoonlijk bitter dat minder bedeelden ( en schijn minder bedeelden ) , kunnen genieten van een prijs /4..