Zelfde situatie als waarin
@OfFPiR en ik op dit moment zitten dus, en ik ben er het hart van in betreft die dikke euro's.
Probleem is trouwens nog steeds niet opgelost, want na een zoveelste telefoontje naar Fluvius wijzen zij op hun beurt wéér met hun vingertje naar de leverancier, terwijl zij zélf het contract daar hebben stopgezet zonder ons medeweten (en de leverancier zelf liet ons dus ook niks weten, maar wel 2 dagen later een mail dat alles in orde was?!).
Dit werd doodleuk ontkend door Fluvius ("dat doen wij niet") en dan nog op zo'n belerende toon, maar, er was natuurlijk een maar "alleen als het contract niet op de
juiste(???) manier is aangesloten". HEH?!
Verder konden ze mij niet helpen en werd ik afgewimpeld door die arrogante trut, en ik ben toen even mijn geduld verloren.
Gvd eerst een dreigende brief zenden om vervolgens na enkele telefoontjes te zeggen dat ik het zelf mag uitzoeken!!!
M.a.w.: beiden zijn in fout, maar toch zou ik er financieel voor mogen opdraaien, en dan kun je zoals mijn vriend al zei nooit ergens direct contact krijgen (en toch nog een tijdslimiet geven om alles in orde te krijgen hé of je kunt afdokken) dus kunnen we nog elke keer in stress afwachten tot ze ons terugbellen/mailen.
Intussen is daar opnieuw een contract aangaan zelfs al niet meer mogelijk tot 01/03.
Tof hé?!
Ik heb uiteindelijk dan maar gewoon een mail gezonden naar mijn vorige leverancier met een korte samenvatting van de situatie en de vraag om daar zo snel mogelijk terug te kunnen bij gaan zodat ik straks niet (nog meer) kosten op mijn dak heb van die *** van Fluvius. Kunnen we daar natuurlijk ook weer op wachten wegens je weet wel wat.
Was ik maar niet overgestapt... Zat ik nu misschien niet in de stress hiervan, en andere zaken.
Dan betaal ik liever nog meer dan overstappen en dan dit, echt waar.