Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Engie app toont uw piek, verbruik, kosten, ... op basis van Fluvius data. Dus altijd met 1 dag vertraging.Is die engie interessant? Heb nu een homewizard app, dus zie niet echt in wat die app nog meer zou kunnen hebben.
Gij waart de eerste op de flow trein ofwa? Ik zou eens contact opnemen met Engie dan.

Ok, Niks interesting dus.
Ja. Is verplicht sinds begin dit jaarKan je bij Engie ook gefactureerd worden obv. reëel verbruik? Zelf geen fan van werken met maandelijkse voorschotten, bij Bolt krijg ik zowel voor gas als elektriciteit maandelijks de afrekening van reëel verbruik.
Homewizard is idd meer live, maar je kan er de kosten niet insteken, enkel een enkelvoudig tarief. In engie smartapp zie je de exacte prijs .
Als ik juist begrijp wat je bedoelt, klopt dat niet. In de app kun je voor elektriciteit aparte tarieven dag-nacht instellen.
Op iOS: https://photos.app.goo.gl/RbgFF4fBh9d8sN3aAserieus? ik kan maar 1 tarief instellen, 1 voor afname, 1 voor injectie.

Jij bent toch zelfstandige?Maar hoe lang gaat die creg nog kunnen? Ik mag het bv al niet meer, ik moet adhv mijn afrekeningsfactuur mijn werkelijke kosten bewijzen. Ben al blij dat ze mijn zonne injectie niet aftrekken omdat ze denken dat ik gratis geladen heb. En dat ze het gemiddelde tarief tussen dag en nacht aanvaarden omdat ik niet kan bewijzen wanneer ik exact per dag per uur geladen heb.
Gaat nog lachen worden nu met Flow, elke maand een ander tarief, kzal al maar een excelleke aanleggen en elke maand de tarieffiches bewaren voor de eerste fiscale controle![]()
Ik zit al even op Engie Flow, eens zien via klantendienst of ik ook de korting + bonus krijg.
Jij bent toch zelfstandige?
Ik zit al even op Engie Flow, eens zien via klantendienst of ik ook de korting + bonus krijg.
Jij bent toch zelfstandige?