Maar ecopower is toch vast 7,5Het is iets gestegen deze maand, 5,19 en 2,21 cent. Vorige maand was het nog maar 4,46 en 1,83 cent.
Maar nog altijd geen vetpot hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ecopower is toch vast 7,5Het is iets gestegen deze maand, 5,19 en 2,21 cent. Vorige maand was het nog maar 4,46 en 1,83 cent.
Maar nog altijd geen vetpot hoor.
semi vast.Maar ecopower is toch vast 7,5
Inderdaad, gas staat zo variabel bv aan 3.73 (BasicFlex) vs 5.94 (BasicFix), nog een stevig verschil. Maar goed, daar zijn hier al 498 pagina's over gevloeidEen vast contract is niet echt vast omdat je toch op elk moment kan overstappen.
Omdat mensen makkelijk kunnen overstappen ligt de prijs van vast ook iets hoger (dat zit allemaal in de prijs berekend).
Je hoeft je echt niet te schamen om over te stappen.
.Inderdaad, gas staat zo variabel bv aan 3.73 (BasicFlex) vs 5.94 (BasicFix), nog een stevig verschil. Maar goed, daar zijn hier al 498 pagina's over gevloeid.
Wee de gebeente van wie die vaste tarieven heeft vastgelegd 1,5jr geleden en er nooit meer naar omgekeken heeft. We gaan van 58.9/45.6ct ELEK en 23,76ct GAS in Augustus 2022 naar deze tarieven, immens!
Comfy, staat er nog steeds tussen.Aanzienlijk vast verschil met vorige maand. No brainer
Ik zie dat Basifix 2j nog de enige vaste formule is die ze momenteel aanbieden. Voorheen had je ook nog een 1 jarig vast contract? of heb ik daar nu over gekeken?
In absolute termen (euro's) is het verschil tussen variabel en vast in mijn ogen echt wel verwaarloosbaar. Ik ben van mening dat wanneer energieprijzen laag staan je sowieso vast contract moet nemen. De kleine meerkost is een verzekering die wanneer je het nodig hebt er dubbel en dik uithaalt
Same, ik ga de moeite niet doen omdat recht te trekken.Ik had nog geen bevestiging op mijn vorige switch begin februari :/
mijn "energieleverancier" label in gmail staat in oneindige loop
elke maand 2 mails van luminus:
Jouw aanvraag voor een tariefwijziging
Bevestiging van uw nieuwe energietarief
![]()

Betaal je dan opnieuw je jaarlijkse vergoeding?
Ik werk eerder omgekeerd. Heb deze winter (tijdens hoog gasverbruik) het goedkopere variabel tarief gehad en denk eraan om voor gas na de winter terug naar vast te gaan (lage gasverbruik na de winter, en dus minder erg dat vast wat duurder is dan variabel). Rond september herevaluatie. Voor elektriciteit blijf ik op variabel.Hebben hier in juni ingetekend voor basicfix van Luminus (gas en elektriciteit). Nu zouden we graag opnieuw een variabel contract nemen omdat de prijzen erg laag staan tov de prijzen die we betalen.
Volgens aanbieders is eneco de goedkoopste met kortingen maar krijg niet direct goede reviews. Vroeger nog klant geweest bij Engie (Direct) en waren daar ook wel tevreden van.
Wat stellen jullie voor? Dankjewel!