Energieleveranciers

Ook weer ingetekend, weer 117 euro extra in the pocket voor de komende 12 maand.

Injectie is weer maar triestig, ga mss nog aan 40 euro komen :lol:
Maar de SMA laadpaal gaat dat allemaal in mijn auto steken (behalve op zonnige dagen dat ik weg ben natuurlijk) dus hoop die 40 euro injectie om te toveren in 200+ euro gratis stroom.

De vaste contracten bij Luminus zijn idd waar wat gezakt.
Heb de afgelopen maanden bij elke daling opnieuw ingetekend. Voel me op een manier een beetje beschaamd om nu opnieuw in te tekenen.

Tekenen jullie bij elke daling opnieuw in?

Heb de afgelopen maanden bij elke daling opnieuw ingetekend. Voel me op een manier een beetje beschaamd om nu opnieuw in te tekenen.

Ja, zonder schaamte :)

Kutschrikkeljaar! Nog een dag wachten voor we kunnen switchen van

Ook weer ingetekend, weer 117 euro extra in the pocket voor de komende 12 maand.

Injectie is weer maar triestig, ga mss nog aan 40 euro komen :laugh:
Maar de SMA laadpaal gaat dat allemaal in mijn auto steken (behalve op zonnige dagen dat ik weg ben natuurlijk) dus hoop die 40 euro injectie om te toveren in 200+ euro gratis stroom.
Is de injectie ook gezakt mss?

mijn "energieleverancier" label in gmail staat in oneindige loop

elke maand 2 mails van luminus:

Jouw aanvraag voor een tariefwijziging
Bevestiging van uw nieuwe energietarief

:lol:

Ik krijg de mail "Jouw aanvraag voor een tariefwijziging" maar de opvolg mail bevesting blijft uit. Heb die vorige maand ook niet aangekregen en daardoor is de switch niet gebeurd.

Hebben jullie de bevestigingsmail al aangehad?

Edit: NVM zit nu in m'n mailbox.

Ik krijg de mail "Jouw aanvraag voor een tariefwijziging" maar de opvolg mail bevesting blijft uit. Heb die vorige maand ook niet aangekregen en daardoor is de switch niet gebeurd.

Hebben jullie de bevestigingsmail al aangehad?

Edit: NVM zit nu in m'n mailbox.
Ook eens gehad, had zowel voor gas als elektriciteit nieuwe contracten aangevraagd. Had voor beide aanvraagsmails gekregen, maar voor elektriciteit blijf de bevestiging uit. Had berichtje naar hen gestuurd en paar dagen later (zonder ooit antwoord te krijgen) stond het plots toch in MyLuminus.

Ook eens gehad, had zowel voor gas als elektriciteit nieuwe contracten aangevraagd. Had voor beide aanvraagsmails gekregen, maar voor elektriciteit blijf de bevestiging uit. Had berichtje naar hen gestuurd en paar dagen later (zonder ooit antwoord te krijgen) stond het plots toch in MyLuminus.
Achterliggend hangen die systemen toch maar met haken en ogen aan elkaar.
Vorige jaarafrekening was incorrect met 150eur omdat ze het verkeerde tarief hadden gebruikt (juiste tarief was wel zichtbaar in myLuminus).
Daarvoor gebeld, zo goed mogelijk uitgelegd tegen een wortel van een medewerker en ze gingen me terug bellen. Nooit meer iets van gehoord. Ik heb het maar gelaten.

Dan ben ik toch niet de enige :shy:
We zijn veel te braaf.

Euh, natuurlijk, why bother?

Als het zakt, teken ik gewoon in op een nieuw contract, zonder schaamte.

Zolang het mogelijk is om kosteloos te switchen doen we dat natuurlijk. Waarom zou je je daarvoor moeten schamen haha. Makkelijker dan dit kan het niet gemaakt worden

Ik vind dat je niet van schaamte moet spreken. Aan de vaste tarieven verdienen ze momenteel mooi geld, ze zullen liever hebben dat je van vast naar vast switcht dan van vast naar variabel😅

Ik vind dat je niet van schaamte moet spreken. Aan de vaste tarieven verdienen ze momenteel mooi geld, ze zullen liever hebben dat je van vast naar vast switcht dan van vast naar variabel😅

Maar misschien wel omdat we steeds minder vast betalen door het eeuwig switchen van BasicFixen

Terug
Bovenaan