Appelflap1989
Member
Voor mij blijft de vaste van Luminus ook oke
Zal voor mij ook maar een verschil van max een paar tientallen euro's zijn (en misschien zelfs voordeliger).
En is het ook niet zo dat om van die kortingen bij engie te kunnen genieten dat je een gans jaar moet blijven? Vroeger was dat bij kortingen toch vaak een voorwaarde.
Zoals @Renegadexxripxx hierboven zegt, als er een betere prijs is dan mijn huidige contract kan ik gewoon hernieuwen of desnoods overstappen naar een andere leverancier op het moment dat het interessant is. Als je vasthangt aan een contract van een jaar om de korting te kunnen verzilveren niet.
Zal voor mij ook maar een verschil van max een paar tientallen euro's zijn (en misschien zelfs voordeliger). En is het ook niet zo dat om van die kortingen bij engie te kunnen genieten dat je een gans jaar moet blijven? Vroeger was dat bij kortingen toch vaak een voorwaarde.
Zoals @Renegadexxripxx hierboven zegt, als er een betere prijs is dan mijn huidige contract kan ik gewoon hernieuwen of desnoods overstappen naar een andere leverancier op het moment dat het interessant is. Als je vasthangt aan een contract van een jaar om de korting te kunnen verzilveren niet.
.
... om te lachen he. Uiteindelijk zit ge dan u leven te verongemakkelijken om nog geen 10 euro uit te sparen zolang het geen 2021-2022 toestanden zijn.
.